حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ ۶ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ به‌طور رسمی در کنار زد فولد ۶ معرفی شد. این گوشی هیچ تغییر بزرگی، به‌جز برخی از ارتقاء های سخت‌افزاری ندارد. این تلفن هوشمند به ویژگی های هوش مصنوعی مجهز شده و با گوشی های تاشو عمودی دیگر مانند سری موتورولا ریزر ۵۰ به رقابت خواهد پرداخت.

گلکسی زد فلیپ ۶ موفق به دریافت ۷ سال به‌روزرسانی های نرم‌افزاری خواهد شد

سامسونگ Galaxy Z Flip 6 به یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نمایشگر بیرونی اندازه ۳.۴ اینچی داشته و از نوع AMOLED است. این نمایشگر وضوح ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل داشته و رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سامسونگ همان طراحی پوشه مانند را برای طراحی صفحه نمایش بیرونی حفظ کرده است.

Galaxy Z Flip 6

سنسور اثرانگشت Galaxy Z Flip 6 بر روی فریم کناری قرار گرفته و با دکمه پاور یکپارچه شده است. مشابه Z Fold 6، این تلفن هوشمند تاشو از ساختار لولای ریلی دوگانه و متریال آلومینیوم آرمور برخوردار است. نمایشگر این دستگاه توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود که دوام بسیار بالایی دارد. گلکسی زد فلیپ ۶ دارای گواهینامه IP48، به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

همچنان مانند نسل قبل، دو لنز دوربین با آرایش افقی در قاب پشتی Z Flip 6 دیده می‌شود. البته دوربین اصلی ارتقاء یافته است. این گوشی تاشو جدید سامسونگ هم‌اکنون از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. دوربین فوق‌عریض نیز وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ زد فلیپ ۶

سامسونگ زد فلیپ ۶

همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ را بر عهده دارد. این دستگاه از فناوری ray tracing برخوردار است. این تلفن هوشمند تاشو حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. Galaxy Z Flip 6 از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بهره‌مند است. این اولین باریست که یک گوشی تاشو عمودی به چنین فناوری خنک‌کننده‌ای مجهز می‌شود. باتری این تلفن هوشمند جدید سامسونگ ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۲۵ واتی شارژ خواهد شد. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. Galaxy Z Flip 6 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری OneUI 6.1 به دست کاربران می‌رسد. سامسونگ تضمین می‌کند که این دستگاه به مدت ۷ سال موفق به دریافت آپدیت های نرم‌افزاری خواهد شد.

Galaxy Z Flip 6

Galaxy Z Flip 6

سامسونگ لولای گلکسی زد فلیپ ۶ را برای دستیابی به ضخامت کمتر، بهینه‌سازی کرده است. ابعاد این گوشی تاشو ۸۵.۱ در ۷۱.۹ در ۱۴.۹ میلی‌متر (در حالت بسته) و ۷۱.۹ در ۱۶۵.۱ در ۶.۹ میلی‌متر (در حالت باز شده) است. Galaxy Z Flip 5 در حالت باز شده ضخامت مشابهی با این گوشی جدید سامسونگ دارد، اما ضخامت آن در حالت بسته شده کمی بیشتر (۱۵.۱ میلی‌متر) بود. وزن Z Flip 6 مشابه نسل قبل بوده و ۱۸۷ گرم است.

تاریخ عرضه و قیمت Galaxy Z Flip 6 سامسونگ

سامسونگ Galaxy Z Flip 6 در رنگ های نقره‌ای، زرد، آبی و سبز نعنایی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه پایه این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱,۰۹۹ دلار قابل تهیه خواهد بود. فروش این تلفن هوشمند تاشو از تاریخ ۲۴ جولای (۳ مرداد) آغاز می‌شود.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی تاشو جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی