حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسمی: ردمی K70 Ultra حداکثر تا اوایل مرداد معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

ردمی امروز اعلام کرد که گوشی K70 Ultra در ماه جاری میلادی (تا ۱۰ مرداد) معرفی خواهد شد. هم‌اکنون، امکان پیش‌سفارش‌ این تلفن هوشمند وجود دارد. کاربرانی که اقدام به پیش‌سفارش‌ این دستگاه کنند یک دستبند Redmi Smart Band 2 را نیز هدیه خواهند گرفت.

پوستر رسمی ردمی K70 Ultra طراحی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

ردمی ادعا می‌کند که K70 Ultra بی‌نقص‌ترین کار این شرکت تاکنون است. برای ارائه بهترین تجربه ممکن از بازی، گزارش شده است که این شرکت بر روی بهینه‌سازی سه جنبه تمرکز کرده: بهبود عملکرد خام، تعادل بین نرخ فریم در یک بازی و مصرف انرژی و فناوری سوپر فریم توسعه یافته توسط ردمی با وضوح فوق العاده که به احتمال زیاد شامل رندر کردن بازی ها با رزولوشن کمتر از وضوح اصلی و سپس ارتقاء آن به وضوح اصلی است. این کار باعث بهبود تجربه نهایی کاربر در هنگام بازی کردن، بدون استفاده زیاد از منابع سخت‌افزاری می‌شود.

تصویر رسمی ردمی کی ۷۰ اولترا

می‌دانیم که تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi K70 Ultra را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه به نمایشگر +C8 مجهز می‌شود که به‌طور مشترک توسط TCL Huaxing و شیائومی توسعه یافته است. این پنل روشنایی بسیار زیادی داشته و عمر پیکسل ها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. وانگ تنگ، معاون بازاریابی شیائومی چین و مدیر کل برند Redmi تایید کرد که K70 Ultra از اولین صفحه نمایش نسل جدید با رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود که تا حد زیادی از چشم کاربران محافظت خواهد کرد. در کنار بهبود کیفیت نمایشگر، انتظار می‌رود که حاشیه های اطراف آن نیز کمتر از نسل قبل باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده در گذشته، تلفن هوشمند آینده ردمی در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۲,۲۴۲ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۷,۲۳۷ را ثبت کرده است. این گوشی در بنچمارک AnTuTu نیز امتیاز کلی ۲.۲۲ میلیون را به دست می‌آورد. ادعا می‌شود که این دستگاه خواهد توانست بازی Genshin Impact را در حالت 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی اجرا کند. ردمی K70 Ultra علاوه بر مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰، از یک تراشه گرافیکی مستقل نیز برخوردار است.

تصویر جعبه ردمی K70 Ultra منتشر شد؛ معرفی در چند هفته آینده

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که Redmi K70 Ultra به فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای مجهز شود. درست مانند نسل قبل، این دستگاه نیز با برخورداری از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

نظر شما درباره ردمی کی ۷۰ اولترا شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی