حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آنر مجیک Vs3 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

در روز جمعه (۲۲ تیر ماه) شاهد رونمایی گوشی های تاشو سری Honor Magic V3، تبلت MagicPad 2 و نوت بوک MagicBook Air 14 خواهیم بود. هم‌اکنون، طراحی و رنگ‌بندی آنر مجیک Vs3 به‌بیرون درز کرده است. در ادامه به جزئیات این گزارش می‌پردازیم.

رنگ‌بندی و طراحی آنر مجیک Vs3 فاش شد

تلفن های هوشمند تاشو سری Magic V3 آنر از دو مدل V3 و Vs3 تشکیل خواهد شد. هم‌اکنون، تصویری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی ماژول دوربین Magic Vs3 متفاوت از Magic V3 خواهد بود. همچنین یک صفحه اختصاصی برای این گوشی تاشو در وب‌سایت Honor Mall وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند پیش از رونمایی این دستگاه، اقدام به رزرو آن کنند.

آنر مجیک Vs3 در رنگ سفید

در تصویر بالا می‌توانید نسخه سفید رنگ مجیک Vs3 را در کنار سایر گوشی های تاشو آنر مانند Magic V3، Magic V Flip و Magic V Purse مشاهده کنید. Vs3 دارای یک ماژول دوربین مستطیلی است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. برای مقایسه، Magic V3 به ماژول دایره‌ای شکل و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز شده است.

طراحی Honor Magic Vs3

با وجود اینکه هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که Honor Magic Vs3 نیز دارای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود. اما در حال حاضر نمی‌دانیم که تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند یا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی تاشو در نظر گرفته شده می‌شود.

همان‌طور که در تصاویر فاش شده مشخص است، آنر مجیک Vs3 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز عرضه خواهد شد. رسماً تأیید شده که این تلفن هوشمند تاشو با ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود.

طراحی Honor Magic Vs3

طراحی Honor Magic Vs3

مطابق با گزارش منبع، آنر Magic V3 با برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با شیائومی Mix Fold 4 و ویوو X Fold 3 Pro رقابت خواهد کرد. اما Magic Vs3 یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که احتمالاً به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز می‌شود.

رنگ‌بندی و طراحی آنر مجیک V3 را در تصاویر رسمی آن ببینید

نظر شما درباره گوشی های تاشو برند آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی