حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M55s در دست توسعه است

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدود ۳ ماه و نیم پیش بود که گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه امسال قرار است یک مدل S نیز داشته باشد، چرا که اسناد تازه لو رفته مشخص می‌کند سامسونگ گلکسی M55s در دست توسعه است.

سامسونگ گلکسی M55s

در سال‌های نه چندان دور، سامسونگ برای برخی از میان‌رده‌های خود نسخه میان‌-نسلی “S” را با مشخصات بهبود یافته در مقایسه با مدل پایه عرضه می‌کرد. هر چد مدتی است که این کار را انجام نداده، اما ظاهرا حالا آماده بازگشت به همان سیستم است.

گلکسی M55s

گلکسی M55s

با توجه به تاییدیه Wi-Fi Alliance یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-M558B در دست توسعه است. می‌توان گفت که این گوشی باید Galaxy M55s باشد.

برای مقایسه، شماره مدل گلکسی M55 برابر SM-M556B است. تغییر یک کارکتری مدل عددی به شدت حاکی از آن است که این یک نسخه “S” خواهد بود، اما متأسفانه هنوز جزئیات دیگری در مورد آن مشخص نیست. البته این گواهی به ما می‌گوید که دستگاه مذکور از Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کند.

برای یادآوری باید گفت که گلکسی M55 با صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع +Super AMOLED و رزلوشن +FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت همراه بود.

پردازنده اسنپدراگون 7 نسل ۱ با حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی قابل ارتقا در این دستگاه قابل سفارش است. سیستم دوربین پشت سه گانه (50 مگاپیکسل اصلی با OIS، دوربین 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو)، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی از دیگر مشخصات از آن است.

اگر روند قبلی سامسونگ اینجا هم تکرار شود، باید انتظار داشته باشیم که برخی از این مشخصات کمی ارتقا داشته باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۵۵ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)