حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT 6 با تراشه‌ای جدید در کشور چین معرفی شد: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ریلمی GT 6 در کشور چین معرفی شد. این دستگاه جانشین Realme GT 5 می‌شود. شایان ذکر است که این گوشی جدید ریلمی با مدل جهانی خود، که ماه گذشته میلادی معرفی شد، متفاوت بوده و یکی از تغییرات آن برخورداری از تراشه پرچمدار کوالکام است.

ریلمی GT 6 با طراحی جدید و تغییرات سخت‌افزاری در کشور چین معرفی شد

ریلمی جی تی ۶ رونمایی شده در کشور چین طراحی متفاوتی نسبت به نسخه جهانی دارد. این گوشی دارای فریم تخت و ماژول دوربین مستطیلی شکل است. در پنل پشتی اما مانند مدل جهانی شاهد ترکیب رنگ های تیره و روشن هستیم. Realme GT 6 عرضه شده در بازار جهانی، از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ بهره می‌برد. اما مدل چینی آن به تراشه قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است.

نسخه چینی Realme GT 6

این تلفن هوشمند جدید ریلمی دارای گواهی IP65، به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. Realme GT 6 جدید از یک صفحه نمایش AMOLED BOE S1+ با اندازه ۶.۷۸ اینچی و رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر دارای Pro XDR، رفرش‌ریت تطبیقی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت و فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتز است. این صفحه نمایش توسط شیشه Crystal Armor  محافظت می‌شود.

مطابق با گزارش Gizmochina، ریلمی GT 6 به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار بوده و برای دوربین اولتراواید یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قابل مشاهده است.

نسخه چینی Realme GT 6

همان‌طور که اشاره شد، تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز نسخه چینی ریلمی GT 6 را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی به سیستم خنک‌کننده VC دوگانه برای دفع گرما مجهز شده و فریم فلزی آن نیز از آلومینیوم درجه یک هوافضا ساخته شده که به پایین نگه داشتن دما کمک می‌کند. Realme GT 6 دارای باتری آند سیلیکونی-کربن نسل دوم با ظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپر بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که نسخه جهانی از باتری کوچک‌تر ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد.

این تلفن هوشمند جدید ریلمی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 به دست کاربران خواهد رسید. این رابط کاربری شامل ویژگی های مختلف هوش مصنوعی است. از دیگر ویژگی های Realme GT 6 می‌توان به فرستنده مادون قرمز، موتور خطی X-Axis و پشتیبانی از WiFi-7 اشاره کرد.

قیمت Realme GT 6 در بازار چین

قیمت پیکربندی های مختلف نسخه چینی ریلمی GT 6 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۵ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۸۵ دلار

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۲۶ دلار 

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۴۶۷ دلار 

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: معادل ۵۳۶ دلار

ریلمی GT 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ معرفی شد

این گوشی جدید ریلمی در رنگ های بنفش، سفید و مشکی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه مشکی رنگ این دستگاه دارای طرح گرادیانی مشابه سطح ماه است. عرضه Realme GT 6 از ۱۵ جولای (۲۵ تیر ماه) در کشور چین آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی