حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌بندی و طراحی آنر مجیک V3 را در تصاویر رسمی آن ببینید

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

این هفته برای طرفداران گوشی های تاشو بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، زیرا که دو سازنده تلفن های هوشمند از پرچمداران تاشو خود رونمایی خواهند کرد. هم‌اکنون، تصاویر رسمی آنر مجیک V3 منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی این دستگاه را نشان می‌دهد.

تصاویر رسمی جدید آنر مجیک V3 منتشر شد

آنر Magic V3 با گلکسی Z Fold 6 سامسونگ به رقابت خواهد پرداخت. این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر ضخامت بسیار کمی داشته و در کشور چین با چهار رنگ متفاوت عرضه می‌شود. این گوشی به قاب پشتی چرمی مجهز شده است. Honor Magic V3 توسط افشاگران اطلاعات یک «گوشی سرسخت» توصیف شده است.

Honor Magic V3

Honor Magic V3

طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود که سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو قرار گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین پریسکوپی این دستگاه می‌تواند زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. طراحی ماژول دوربین Magic V3 یادآور Honor Magic 6 Pro است. این طراحی مشابه اشاره‌ای به کیفیت بالای این گوشی تاشو آینده آنر (مشابه مجیک ۶ پرو) دارد.

آنر چند روز پیش، برای اولین بار طراحی Magic V3 را منتشر کرد. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند تاشو ضخامت بسیار کمی (حدود ۹ میلی‌متر) خواهد داشت. البته تصویر منتشر شده در چند روز پیش، فقط رنگ قهوه‌ای Magic V3 را به نمایش می‌گذاشت. هم‌اکنون اما شاهد انتشار رنگ‌بندی کامل این گوشی تاشو هستیم. آنر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو فاش کرد که تمامی رنگ های Magic V3 دارای قاب پشتی چرمی مانند هستند. این دستگاه در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۲۴ (۲ تیر ماه) معرفی خواهد شد. به‌کارگیری قاب پشتی چرمی، بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد. زیرا که چرم باعث کاهش وزن و ضخامت (نسبت به شیشه) خواهد شد و Magic V3 قصد دارد در این دو بخش رکورد های جدیدی را ثبت کند.

آنر مجیک V3

آنر مجیک V3

مطابق با گزارش Notebookcheck، این گوشی تاشو آینده آنر در رنگ های سفید، سبز تیره، مشکی و قهوه‌ای (قرمز خاکی) قابل‌تهیه خواهد بود. البته این رنگ ها برای بازار چین در نظر گرفته شده و نمی‌دانیم که Magic V3 در بازار جهانی با چه رنگ های عرضه می‌شود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این دستگاه در دست نیست. امیدوارم که رونمایی جهانی این محصول مانند Magic V2، بیش از نیم سال با عرضه آن در بازار چین تفاوت نداشته باشد. در رویداد آینده آنر، شاهد معرفی یک تبلت هیجان‌انگیز و لپ تاپ ۱۴ اینچی خواهیم بود.

گوشی تاشو آنر Magic V3 حتی باریک‌تر از Magic V2 خواهد بود

نظر شما درباره رنگ‌بندی آنر مجیک V3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی