حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI از ابتدای 2026 اشتراکی خواهد شد

نوشته

3 روز قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

هوش پیشرفته(Advanced Intelligence) سامسونگ روشی بود برای ارائه قابلیت‌های گسترده‌ای که برای سری S24 در رویداد Unpacked در ماه ژانویه معرفی شد. اپل نیز برای جا نماندن از رقیب خود، کمی بعد ویژگی‌های هوش مصنوعی‌اش را تحت عنوان هوش اپل(Apple Intelligence) معرفی کرد. درحالی ادغام Galaxy AI با S24 یکی از عوامل فروش خوب سری S24 بود، اما گویا سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی خود را به یک سرویس اشتراکی تبدیل کند.

سامسونگ Galaxy AI از ابتدای سال 2026 به یک سرویس اشتراکی تبدیل خواهد شد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، سامسونگ اعلام کرد که Galaxy AI با گسترش قابلیت‌های خود به طیف وسیع‌تری از محصولات این شرکت، با کمک هفت نمایشگاه Galaxy Experience که در نقاط مختلف دنیا باز می‌شود، یک قدم جلوتر می‌رود. در پاورقی‌های بیانیه مطبوعاتی آمده است که این غول فناوری قصد دارد که به ارائه رایگان Galaxy AI پایان دهد و از سال 2026 به بعد برای ویژگی‌های هوش مصنوعی خود هزینه دریافت خواهد کرد.

سایر شرکت‌های بزرگی که هوش مصنوعی مولد را ارائه می‌کنند، خدماتی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا کاربران بتوانند با توانایی‌های این دستیارهای هوش مصنوعی آشنا شوند. با این حال، اکثر این شرکت‌ها اکنون با ارائه یک نسخه پریمیوم با امکانات بیشتر، مانند ChatGPT Plus، سعی دارند تا مدل‌های هوش مصنوعی خود را تجاری سازی کند.

سامسونگ نیز می‌تواند از همین روش برای درآمدزایی استفاده کند و Galaxy AI را در دو نسخه رایگان و اشتراکی عرضه کند. این کار به کاربران این امکان را می‌دهد تا از امکانات اولیه ارائه شده توسط Advanced Intelligence سامسونگ بهره ببرند و سپس برای لذت بردن از یک تجربه پیشرفته‌تر هزینه کنند. ممکن است کره‌ای‌ها قصد داشته باشند با این رویکرد پیش بروند و نسخه پولی آن را با نام Galaxy AI Plus مشابه رقبا ارائه کنند. اما جزئیات در این مورد فعلا در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. تنها چیزی که می دانیم این است که حداکثر تا سال 2026 می‌توانیم از این قابلیت‌ها به صورت کاملاً رایگان بهره ببریم.

در حال حاضر، به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی بیشتر بر گسترش ساختمان‌های Galaxy Experience در سراسر جهان متمرکز شده است، و قصد دارد با این کار بتواند به کاربران بیشتری امکان تجربه Galaxy AI را بدهد.

نظر شما درباره اشتراکی شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر