حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 4 در ایتالیا و تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس تصمیم دارد تا یک رویداد رونمایی برای بازار جهانی داشته باشد. انتخاب کشوری که میزبان این رویداد است جالب به نظر می‌رسد. آن‌ها در اروپا و کشور ایتالیا این رویداد را برگزار خواهند کرد. آنطور که حدس زده می‌شود، وان پلاس Nord 4 در ایتالیا و تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord 4

وان پلاس به تازگی و رسما اعلام کرده که یک رویداد را در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۳ در میلان ایتالیا برگزار می کند. زمان این رویداد ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران خواهد بود.

در متن این دعوتنامه رسمی آمده است:

برخی می‌گویند در عصر 5G ساختن گوشی هوشمندی با استحکام، پیچیدگی و کیفیت بالای فلز غیرممکن است. ما می‌گوییم … هرگز قانع نباشید.

این دعوت به خودی خود ظاهری فلزی دارد. آنطور که پیداست باید انتظار یک گوشی با کیفیت ساخت بالا و استفاده از فلز در بدنه آن را داشته باشیم.

وان پلاس تصویر اول مطلب را نیز در کنار دعوتنامه به اشتراک گذاشته است و آن هم به فلزی بودن اشاره دارد.

آنطور که انتظار داریم، وان پلاس نورد ۴ احتمالا نسخه جهانی OnePlus Ace 3V خواهد بود که پیشتر در چین معرفی شده بود.

وان پلاس Ace 3V معرفی شد: اولین گوشی با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳

بنابراین، باید با صفحه نمایش AMOLED در اندازه 6.74 اینچی و رزلوشن +FHD با نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2150 نیت عرضه شود.

تراشه کوالکام اسنپدراگون 7+ نسل 3 با 12یا 16 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد.

دوربین اصلی روی قاب پشتی 50 مگاپیکسلی بوده و با OIS همراه است. این دوربین در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی می‌تواند دلگرم کننده باشد. این گوشی با اندروید 14 با OxygenOS 14 همراه می‌شود.

در کنار Nord 4، وان پلاس می تواند OnePlus Watch 2R را نیز معرفی کند که اخیراً در چین به عنوان OnePlus Watch 2 معرفی شده است. این محصول طراحی متفاوتی در مقایسه با Watch 2 بازار جهانی دارد، بنابراین وقتی برای بازار جهانی عرضه شود، یک پسوند R خواهد گرفت.

در نهایت، این شرکت ممکن است OnePlus Buds Pro 3 را نیز معرفی کند که اخیراً اطلاعاتی درباره آن لو رفته بود.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)