حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر گوشی تاشوی شیائومی میکس فولد 4 منتشر شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شایعات در مورد برنامه‌های شیائومی برای جانشین MIX Fold 3 ماه هاست که به گوش می‌رسد. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 4 مانند اکثر گوشی‌های سری میکس، در انحصار بازار چین بماند. با این وجود، افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس اولین تصویر منتسب به این دستگاه را در حساب X (توئیتر سابق) خود به اشتراک گذاشته است.

شیائومی میکس فولد 4 قرار است با تاشوی‌های ساخت سامسونگ و آنر رقابت کند

شایان ذکر است که افشاگر مورد نظر تاکید می‌کند که این تصویر ممکن است شکل نهایی گوشی میکس فولد 4 نباشد. بنابراین، ممکن است تغییراتی بین آنچه در اینجا نشان داده شده و فرم نهایی دستگاه وجود داشته باشد.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد در گوشی میکس فولد 4  اندازه جزیره دوربین را تا جایی افزایش دهد که حدودا یک سوم پنل پشتی را به خود اختصاص دهد. با این وجود، این گوشی درست مانند نسل قبل خود، همچنان دارای چهار دوربین است.

ظاهراً یک سنسور 50 مگاپیکسلی که توسط لنز Leica Summilux پشتیبانی می‌شود، به عنوان دوربین اصلی دستگاه عمل می‌کند. این دوربین، دقیقا مشابه دوربین اصلی میکس فولد 3 می‌باشد که شیائومی در سری جدید آن را با سه دوربین 10 مگاپیکسلی در پشت و یک جفت دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تکمیل خواهد کرد.

علاوه بر این، ایوان بلس ادعا می‌کند که MIX Fold 4 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و ظرفیت باتری بیش از 5000 میلی آمپر ساعت وارد بازار خواهد شد که هر دو نسبت به MIX Fold 3 ارتقا خواهند یافت. اما این تمام ماجرا نیست؛ MIX Fold 4 قرار است اولین گوشی تاشوی ضد آب شیائومی باشد و از استاندارد IPX8 بهره خواهد برد.

در نهایت، بلس ادعا می‌کند که MIX Fold 4 کمتر از 10 میلی متر ضخامت دارد. این محصول به طور بالقوه می‌تواند رقیب گوشی‌های Magic Vs3 و V3 باشد که Honor اواخر این ماه عرضه خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی تاشوی بعدی شیائومی چیست؟ آیا این شرکت با میکس فولد 4 می‌تواند با بزرگان این حوزه رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر