حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی Tab S10 سامسونگ تنها در دو مدل پلاس و اولترا عرضه می‌شود

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

طبق گزارش های منتشر شده، سری گلکسی Tab S10 سامسونگ در دو مدل پلاس و اولترا عرضه خواهد شد. این مجموعه، با تمرکز بر روی رقابت با آیپد های اپل راهی بازار می‌شود. طبق گزارشی که اخیراً از سوی Canalys منتشر شده، سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ تبلت در ایالات متحده است.

خبری از مدل استاندارد گلکسی Tab S10 نخواهد بود

با وجود آنکه سامسونگ در بازار آمریکا دومین تولید کننده بزرگ تبلت محسوب می‌شود اما سهم بازار این شرکت در مقایسه با اپل به‌طور قابل توجهی کمتر است. تصمیم برای قرار دادن گلکسی تب اس 10 پلاس به عنوان مدل پایه ممکن است با هدف ارائه دستگاه های توانمندتر و رقابت مؤثر با آخرین آیپد های اپل باشد.

Galaxy Tab S9 Ultra

این خبر از سوی یک نشریه کره‌ای به نام Naver منتشر شده است. این منبع همچنین ادعا می‌کند که سری گلکسی تب اس ۱۰ سامسونگ قرار است رقیب مستقیم جدیدترین آیپد های اپل باشد، که به تازگی با نمایشگر OLED عرضه شده‌اند. همچنین اشاره شده که احتمالاً این تبلت های پرچمدار جدید سامسونگ در «نیمه دوم سال جاری میلادی» عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که تولید انبوه Galaxy Tab S10 Ultra و S10 Plus از ماه جاری میلادی آغاز شود.

سری گلکسی Tab S8 در سال ۲۰۲۲ و در سه مدل معرفی شد. سری Tab S7 در دو مدل استاندارد و پلاس به دست کاربران رسید. مدل های پایه، پلاس و اولترا سری Tab S9 که در سال گذشته میلادی معرفی شدند، اندازه های ۱۱ اینچی، ۱۲.۴ اینچی و ۱۴.۶ اینچی داشتند. گفته می‌شود که سامسونگ احتمالاً برای سری گلکسی Tab S10، صفحه نمایش های بزرگتری را انتخاب خواهد کرد.

در ماه می، اپل مدل های ۱۱ و ۱۳ اینچی آیپد پرو را با نمایشگر OLED معرفی کرد. این اولین بار بود که یک آیپد به پنل OLED مجهز شد. سامسونگ اما از سال ۲۰۱۴ به سراغ استفاده از پنل های OLED در تبلت های گران‌قیمت‌ خود رفته است. گزارش جدید Gizmochina ادعا می‌کند که سامسونگ برای گلکسی Tab S10 Plus به سراغ یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۱۲ اینچ یا بزرگتر می‌رود، تا بتواند با جدیدترین مدل های ۱۱ و ۱۳ اینچی آیپد رقابت کند.

گلکسی +Tab S10 احتمالاً به تراشه مدیاتک مجهز خواهد شد

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند اپل را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی