حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیل ارز رکت: ارز رکت چیست و چه آینده‌ای در انتظار آن است؟

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دوره‌های مختلف بازار کریپتو، میم کوین‌های مختلفی مانند پپه و شیبا روی کار آمدند که گاهی نشان‌دهنده شروع روند صعودی دیگر در بازار ارزهای دیجیتال است. با افزایش طمع و کاهش ترس، افراد بیشتری شروع به خرید چنین میم کوین‌های پرطرفداری می‌کنند، به این امید که پولدار شوند و سودهای کلانی را کسب کنند. میم کوین REKT یکی از جدیدترین میم کوین‌هایی است که به بازار عرضه شده است. در کنار این مسئله، تحلیل هر ارز از دو جنبه قابل بررسی است، یکی فاندامنتال و دیگری تکنیکال. در ادامه به هر دو تحلیل در خصوص ارز REKT می‌پردازیم.

REKT چیست؟

توکن REKT میم کوینی است برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند ریسک کنند و لذت ببرند. مانند بسیاری از میم کوین‌ها، هدف خاصی برای توکن آن وجود ندارد. توکن REKT از اصطلاح “rekt” در دنیای ارز دیجیتال الهام گرفته شده که به معنای متحمل شدن ضرر مالی شدید به دلیل سرمایه‌گذاری نامناسب است. این توکن نیز این اصطلاح را تقلید کرده و مردم را تشویق می‌کند که بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال را بپذیرند. همچنین به دلیل محبوبیت این میم کوین، بسیاری از افراد به امید سودهای نجومی به خرید رکت می‌پردازند.

چرا ارز REKT ایجاد شد؟

مانند بسیاری از میم کوین‌های قبلی، رمزارز REKT صرفاً برای ارزش سرگرمی ایجاد شد و به دلیل سبک بازیگوشانه آن در وبسایت REKT، طرفداران زیادی را جذب کرده است. همچنین ممکن است تیم REKT رمزارز خود را برای کسب سود سریع از طریق معامله ایجاد کرده باشد.

چرا REKT بسیار محبوب است؟

برای تحلیل ارز رکت به این نکته باید دقت کرد که REKT یک میم کوین در دنیای کریپتو محسوب می‌شود و تعجب‌آور نیست که به این سرعت طرفداران زیادی را جذب کند. صفحه توییتر REKT در ژانویه 2023 راه‌اندازی شد و در حال حاضر بیش از 26000 دنبال‌کننده دارد. اشتراک‌گذاری میم‌ها در توییتر و سایر رسانه‌های اجتماعی نیز REKT را محبوب کرده است.

ویژگی‌های REKT

در ادامه به برخی از ویژگی‌های این ارز می‌پردازیم که می‌تواند به تحلیل ارز دیجیتال رکت کمک کند:

  • • ارز دیجیتال مبتنی بر آربیتروم: رمزارز REKT یک توکن مبتنی بر آربیتروم است که در این شبکه عمل می‌کند. اگرچه Rekt روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و از همان فناوری قرارداد هوشمند استفاده می‌کند؛ اما برای بهره‌مندی از قابلیت‌های آربیتروم طراحی شده است.
  • • غیرمتمرکز بودن: REKT یک شبکه غیرمتمرکز است.
  • • میم کوین: REKT به عنوان یک میم کوین و برای ارزش سرگرمی طراحی شده است.
  • • هزینه کم: مانند بسیاری از میم کوین‌ها، REKT کارمزد و هزینه پایینی دارد.

ایردراپ REKT در 22 آوریل 2023 به منظور پاداش دادن به پذیرندگان اولیه REKT انجام شد. فقط گیرندگان آربیتروم واجد شرایط ایردراپ بودند و 84 میلیارد توکن REKT در دسترس قرار گرفت. پس از آن، آدرس‌های کیف پول‌ واجد شرایط ایردراپ REKT را دریافت کردند. سپس از 31 روز، توکن‌های دریافت نشده REKT به طور خودکار سوزانده شدند.

در آن زمان، 10 هولدر برتر مجموعاً 82.7٪ (347,347,201,342,072 توکن) REKT را در اختیار داشتند.

خرید رکت

استیک کردن

استیک کردن به دارندگان ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا با نگه‌داشتن توکن‌های خود در یک کیف پول یا حساب مشخص و پشتیبانی از شبکه زیربنایی، جوایزی کسب کنند. در مورد REKT، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را برای کسب پاداش قفل کنند.

با شرکت در قرارداد استیک، می‌توانید علاوه بر کمک به بهبود امنیت و تمرکززدایی REKT، ارزش دارایی خود را افزایش دهید.

پلتفرم پیش‌بینی REKT

پلتفرم پیش‌بینی REKT در سال 2023 راه اندازی شد. این پلتفرم مانند یک سیستم شرط‌بندی عمل می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد یک رویداد و یک نتیجه را برای شرط‌بندی انتخاب کنند. پس از انتشار نتایج، کاربران می‌توانند در صورت انتخاب نتیجه مناسب، توکن‌های REKT کسب کنند.

مجموعه NFT رکت

از آنجایی که REKT در بازار ارزهای دیجیتال بسیار جدید است، نمی‌توان گفت که در آینده چه مسیری را طی خواهد کرد. همچنین این ارز دارای چندین NFT بوده که صاحبان آن می‌توانند NFTهای خود را برای پاداش به اشتراک بگذارند. از آنجایی که REKT از حمایت جامعه بزرگی برخوردار است، انتشار NFTها می‌تواند به افزایش قیمت توکن کمک کند.

همچنین مجموعه NFT می‌تواند به تیم REKT اجازه دهد تا قوانین و شرایطی را برای NFTهای خود مانند تصمیم‌گیری در مورد نحوه استفاده از NFT، نحوه نمایش آن، داشتن قیمت رزرو یا محدود کردن تعداد نسخه‌ها تعیین کند.

توکنومیکس ارز رکت

توکنومیکس هر ارز نقش اساسی برای بررسی آن ایفا می‌کند. در اینجا نیز توکنومیکس می‌تواند دیدگاه مناسبی در خصوص تحلیل ارز رکت به ما ارائه دهد. REKT یک توکن مبتنی بر آربیتروم است که به عنوان یک میم کوین تعریف می‌شود. این ارز برای سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که به دنبال تفریح ​​و ریسک هستند.

توکنومیکس هر کوین یا ارز به اصولی اشاره دارد که برای توزیع آن ارز دیجیتال استفاده می‌شود. در ادامه تجزیه و تحلیل توکنومیکس رکت را بررسی خواهیم کرد:

عرضه کل

مجموع عرضه توکن رکت 420 تریلیون است. پس از 31 روز، هر توکن REKT بدون دریافت به طور خودکار سوزانده شد. همچنین توییتی توسط تیم REKT در 28 آوریل 2023 اعلام کرد که 3.5 تریلیون REKT دوباره خریداری و سوزانده شده است. توزیع توکن REKT به شرح زیر است:

  • • 55٪ – توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی (LP) و پاداش‌های استیک

توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی به کاربران اجازه می‌دهند رمزارز REKT خود را بدون اتکا به یک مرجع مرکزی معامله کنند. کاربران می‌توانند دو نوع توکن را برای ایجاد جفت ارز معاملاتی واریز کنند. سپس آنها توکن‌های LP را دریافت می‌کنند که نشان‌دهنده سهم آنها از استخر است.

همچنین استیک راهی برای کسب توکن‌های REKT است. جوایز به کاربرانی که در قرارداد استیک REKT شرکت می‌کنند توزیع می‌شود.

  • • 15٪ – بازاریابی

بازاریابی بخش مهمی از هر پروژه ارز دیجیتال است، زیرا به افزایش دیده شدن توکن کمک می‌کند. تیم REKT ممکن است ارز را از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار، ایجاد جامعه یا فعالیت‌های روابط عمومی به بازار عرضه کند.

  • • 20٪ – ایردراپ

با اختصاص 20 درصد از عرضه REKT به ایردراپ، این بدان معناست که یک پنجم از توکن‌های REKT برای ترویج رمزارز REKT، ایجاد یک انجمن یا پاداش دادن به کاربران اولیه توزیع شده است.

  • • 10٪ – تیم

این 10% (به مدت شش ماه پس از راه‌اندازی قفل شده بود) و برای جمع‌آوری سرمایه، پیشبرد پروژه به روش‌های مختلف و تست فناوری‌های جدید استفاده شد.

آیا REKT سرمایه‌گذاری خوبی است؟

آیا REKT سرمایه‌گذاری خوبی است؟

از آنجایی که میم کوین‌ها ارزش ذاتی فراتر از ارزش سرگرمی خود ندارند، می‌توانند یک سرمایه‌گذاری بی‌ثبات باشند.

برای کسب دیدگاه دقیق‌تری نسبت به تحلیل ارز رکت، ‌بیایید به تاریخچه قیمتی این ارز نگاهی بیاندازیم. پس از راه‌اندازی ارز REKT، قیمت آن به 0.0000000182 دلار رسید که بالاترین رکورد اولیه آن بود. سپس قیمت REKT به شدت نوسان داشت. با هیاهوی مداوم در توییتر، REKT در تاریخ 1 می 2023 به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی 0.0000000021502 دلار رسید. سپس در 2 می 2023 یک بار دیگر افزایش یافت و به رکورد جدیدی در 0.0000000023209 دلار رسید. همچنین امکان دارد با توجه به شرایط و پیشرفت این پروژه، قیمت رکت اهداف دیگری را لمس کند.

ارزش REKT توسط تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و نام تجاری هدایت می‌شود. این مورد می‌تواند منجر به نوسانات شدید قیمت شود. به طور کلی، REKT به دلیل افزایش قیمت، سرمایه‌گذاری خوبی به نظر می‌رسد، اما به شما توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری تحقیق کنید.

بالاخره ارز رکت را بخریم یا نه؟

در خاتمه می‌توان گفت REKT یک میم کوین پرنوسان است و احتمال کاهش شدید قیمت آن می‌تواند برخی را نگران کند. با این حال، اگر تیم REKT تصمیم به راه‌اندازی یک پلتفرم پیش‌بینی یا انتشار NFT‌های منحصربه‌فرد بگیرد، ممکن است ارزش ارز REKT افزایش یابد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات