حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات کلیدی ریلمی ۱۳ پرو پلاس فاش شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ریلمی ۱۳ پرو پلاس با شماره مدل RMX3921 موفق به دریافت گواهینامه FCC شده که برخی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی ۱۳ پرو پلاس با پشتیبانی از شارژر ۸۰ وات و باتری پرظرفیت در راه است

ریلمی ۱۳ پرو پلاس در مقایسه با نسل قبلی خود، ضخامت کمتری خواهد داشت. ابعاد این گوشی ۱۶۲.۳۴ در ۷۳.۹۱ در ۸.۲۳ میلی‌متر ذکر شده است. ریلمی ۱۲ پرو پلاس دارای ابعاد ۱۶۱.۵ در ۷۴ در ۸.۸ میلی‌متر بود. وزن این گوشی هوشمند نیز کمتر از نسل قبل است.

گوشی Realme 13 Pro Plus وزن ۱۹۰ گرمی دارد، اما 12 Pro Plus وزن ۱۹۶ گرمی داشت. علیرغم کاهش وزن، به نظر می رسد ظرفیت باتری کمی افزایش یافته است. داده های گواهینامه FCC نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند تاشو آینده ریلمی دارای باتری ۵,۰۵۰ میلی‌آمپری خواهد بود که البته احتمالاً با عنوان باتری ۵,۱۰۰ یا ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری معرفی می‌شود.

داده های FCC

هیچ اشاره مستقیمی به سرعت شارژ Realme 13 Pro Plus نشده است. اما می‌دانیم که این دستگاه دارای شارژری با شماره مدل VCB80AUH خواهد بود. عدد «۸۰» در این شماره مدل نشان می‌دهد که این شارژر احتمالاً توان ۸۰ واتی خواهد داشت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، شاهد یک ارتقاء قابل توجه هستیم. زیرا که Realme 12 Pro Plus از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ریلمی به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 5 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران برسد. البته لیست گواهینامه FCC، نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای رابط کاربری ColorOS 14 خواهد بود. همچنین اتصال 5G با پشتیبانی از هر دو حالت SA و NSA تأیید شده است.

شاید Realme 13 Pro Plus به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز شود

همان‌طور که منبع این گزارش می‌کند، ریلمی ۱۳ پرو پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور IMX890) و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی است که توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز شود. گفته می‌شود که برای دوربین سلفی Realme 13 Pro Plus، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

احتمالاً این گوشی آینده ریلمی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.


ریلمی ۱۲ پرو پلاس با دوربین تله فوتو پریسکوپی و اسنپدراگون 7s نسل ۲ معرفی شد

با توجه به فاش شدن برخی از مشخصات کلیدی ریلمی ۱۳ پرو پلاس نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی