حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو پد ۳ با اسنپدراگون 8s نسل ۳ و باتری 10,000mAh معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

در ماه مارس، شاهد معرفی ویوو پد ۳ پرو با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ بودیم. همان‌طور که وعده داده شده بود، ویوو امروز از مدل استاندارد این تبلت نیز رونمایی کرد. ویوو پد ۳ از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ برخوردار است و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

تبلت ویوو پد ۳ از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند

تبلت Vivo Pad 3 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی LCD با وضوح ۲۸۰۰ در ۱۹۶۸ پیکسل و نسبت ابعاد تصویر ۷:۵ است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و ۱.۰۷ میلیارد رنگ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای ویوو پد ۳ از فضای رنگی DCI-P3 و محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین دارای حالت «رنگ های طبیعی»، «تنظیم روشنایی ضد خستگی چشم» و «حالت رنگ مناسب برای افراد مسن» است.

Vivo Pad 3

مطابق با گزارش GSMArena، تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی Vivo Pad 3 دیده می‌شود که وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این تبلت از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی (از طریق درگاه USB Type-C) پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Pad 3 را بر عهده دارد. این محصول به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید؛ اما هنوز مشخص نیست که موفق به دریافت چند آپدیت سیستم عامل می‌شود.

از دیگر ویژگی های برجسته Vivo Pad 3 می‌توان به ۶ اسپیکر با صدای پانوراما سه‌بعدی، سیستم خنک‌کننده با مساحت ۲۷,۵۰۰ میلی‌متر و مدل هوش مصنوعی داخلی BlueLM اشاره کرد. این تبلت همچنین از قلم Pencil2s ویوو و کیبورد لمسی هوشمند پشتیبانی می‌کند. این لوازم جانبی به‌طور جداگانه فروخته خواهند شد. کیبورد ویوو پد ۳ دارای ۶۴ کلید در ۵ ردیف است که از طریق پین های POGO به این دستگاه متصل می‌شود. قلم Pencil2s دارای دستگیره ضد لغزش، پشتیبانی از شارژر بی‌سیم و دو دکمه است.

قیمت Vivo Pad 3

تبلت Vivo Pad 3 دارای ضخامت ۶.۵۷ میلی‌متری و وزن ۵۸۹.۲ گرمی بوده و بدنه فلزی دارد. این محصول در سه رنگ آبی، بنفش و خاکستری عرضه می‌شود. قیمت پیکربندی های مختلف Vivo Pad 3 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۴۵ دلار

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: معادل ۳۸۵ دلار

۳- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: معادل ۴۲۵ دلار

۴- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۷۰ دلار

تبلت ویوو پد ۳ پرو با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی