حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 12 4G با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 روز قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

گوشی های Realme 12 Plus و Realme 12 4G در کشور پاکستان معرفی شدند. حدود سه ماه پیش شاهد عرضه مدل پلاس، در بازار جهانی بودیم. اما نسخه 4G ریلمی ۱۲، یک تلفن هوشمند جدید است.

گوشی Realme 12 4G به نمایشگر OLED مجهز شده است

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۵، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این Realme 12 4G را بر عهده دارد. Realme 12 Lite نیز به همین تراشه مجهز شده است. برخلاف مدل 5G که از صفحه نمایش LCD بهره می‌برد، برای این گوشی جدید ریلمی، یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. این نمایشگر رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و توسط یک شیشه تقویت‌شده محافظت می‌شود. با استفاده از پنل OLED، شاهد به‌کارگیری سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش هستیم.

ریلمی 12 4G

ریلمی 12 4G

ریلمی ۱۲ 5G عرضه شده در بازار جهانی، از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است. اما برای دوربین اصلی ریلمی ۱۲ 4G، از سنسور کوچکتر 1/1.95 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی (Sony LYT-600) استفاده شده است. این دوربین دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. دوربین دوم از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی Realme 12 4G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی توانایی فیلمبرداری 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

نسخه 4G ریلمی ۱۲ دارای اسلات اختصاصی کارت حافظه microSD (به‌علاوه فضایی برای قرارگیری دو سیم‌کارت) است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به جک سه و نیم میلیمتری صدا، اسپیکر های استریو و برخورداری از استاندارد IP54، به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، اشاره کرد.

مشخصات Realme 12 4G

همان‌طور که GSMArena کرده، گوشی Realme 12 4G از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. ادعا شده که باتری این دستگاه در ۱۹ دقیقه از ۱ به ۵۰ درصد می‌رسد. فول شارژ شدن این تلفن هوشمند نیز تنها ۴۷ دقیقه زمان خواهد برد. ریلمی 12 4G با آداپتور ۸۰ واتی به دست کاربران می‌رسد. مدل 5G این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کرد.

قیمت ریلمی 12 4G

مدل 4G ریلمی ۱۲ در دو رنگ آبی و سبز به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در پیکربندی های ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و قیمت آن از معادل ۲۱۵ دلار آغاز خواهد شد.

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی