حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی C61 4G با طراحی مشابه گوشی های آیفون فاش شد + مشخصات و قیمت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

طراحی، مشخصات و قیمت ریلمی C61 4G به‌بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند در دست توسعه قرار دارد و چند روز پیش نیز با شماره مدل RMX3939 در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده بود.

ریلمی C61 4G از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

طبق رندر منتشر شده، طراحی ماژول دوربین ریلمی C61 4G مشابه طراحی سری آیفون ۱۵ پرو است. این گوشی در رنگ های مشکی یا سبز تیره در بازار جهانی و هند قابل‌تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که Realme C61 به صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و تراکم پیکسلی 320ppi مجهز شود. این دستگاه از تراشه‌ چندان قدرتمندی برخوردار نخواهد بود. انتظار داریم که ریلمی C61 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Unisoc T612 4G تأمین کند.‌

رندر Realme C61 4G

این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ریلمی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. مانند بسیاری از گوشی های اقتصادی اندرویدی دیگر، ریلمی C61 4G نیز به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود. این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد که قابلیت چشمگیری برای یک گوشی مقرون به‌صرفه است.

دو لنز دوربین به‌همراه یک فلاش LED، در ماژول مربعی شکل Realme C61 4G دیده می‌شود. برای دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. متاسفانه اطلاعاتی درباره دوربین سلفی و دوربین دوم در دست نیست.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، این گوشی آینده ریلمی دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستگاه به دکمه‌ای (dynamic button) با قابلیت برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی عملکرد آن، مجهز می‌شود. این تلفن هوشمند اقتصادی از air gestures نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت احتمالی Realme C61 4G

ریلمی C61 در بازار های جهانی با قیمت حدود ۱۳۰ یورو عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در روز های آینده معرفی شود، اما هنوز این اطلاعات به‌طور رسمی تأیید نشده‌اند.

ریلمی V60 و V60s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی