حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

4 تا بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا که باید بدانیم؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با پیشرفت علم و دانش پزشکی، متخصصان و پزشکان زیبایی متد ها و روش های متنوعی برای رسیدن به زیبایی حداکثری در ظاهر و صورت افراد ابداع کرده اند.

به عنوان نمونه در افرادی که با مشکل ریزش موی شدید یا طاسی مواجه شده اند، کاشت مو یک روش بسیار موثر است که می تواند پاسخ مناسبی برای جبران کم مویی تا پایان عمر افراد باشد.

ما بنا داریم تا در خصوص بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا با شما خوانندگان گرامی گفتگو کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا چیست؟

  1. 1- کاشت مو به روش FUT
  2. 2- کاشت مو به روش FUE
  3. 3- کاشت مو به روش SUT
  4. 4- کاشت مو به روش DHI

ذکر این نکته ضروریست که هر یک از روش های کاشت مو معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند.

پس نمی توان به جرأت گفت کدام یک بهترین یا کدام یک بدترین روش کاشت مو است. پزشک با توجه به شرایط فرد زیباجو و در نظر گرفتن فاکتورهایی بهترین روش را به او پیشنهاد می دهد.

هر یک از روش‌های FUT، FUE، ترکیبی، DHI (اصلاح شده FUE)، SUT و میکروفیت می توانند بیشترین تراکم مو را به پزشک و بیمار هدیه دهند.  چراکه اساس کار این روش ها، در این است که امکان استخراج ماکزیمم تعداد گرافت یا فولیکول مو را به پزشک می دهند. اگر پزشک از تجربه و مهارت لازم برخوردار باشد؛ این تکنیک ها روش های درمانی بسیار خوبی برای پوشش قسمت های کم مو یا طاس در سر هستند.

کاشت مو به روش FUT

 

کاشت مو به روش FUT یکی از کاربردی ترین تکنیک های کاشت مو در افراد است. این روش معمولاً برای افرادی که دچار طاسی زیاد در جلو سر شده اند، روش‌ بسیار مؤثری است. در این تکنیک پزشک، به کمک نوار باریکی از فولیکول ها که از بانک موی افراد جدا می کند؛ گرافت ها را به ناحیه ی کم مو منتقل می نماید.

ایراد این تکنیک آن است که جای اسکار یا زخم به صورت یک خط در پشت سر باقی می ماند.

کاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE برای افرادی مناسب است که دچار کم مویی هستند و با طاسی درگیر نیستند. در این تکنیک فولیکول موهای ناحیه برداشت به صورت یکی یکی و دانه دانه جدا می شوند و به ناحیه ی کاشت منتقل می گردند. در این تکنیک بانک مو می تواند علاوه بر ناحیه پشت سر از قسمت های مختلف بدن مانند ناحیه سینه ای، بازو ها، زیر چانه، زیر بغل و ناحیه تناسلی انتخاب شود. البته این موضوع به شرایط خاصی مانند وضعیت فولیکول های مو و میزان ضخامت و شباهت تارهای مو در آن نواحی به تارهای مو در سر بستگی دارد.

مزیت این روش آن است که در ناحیه ی بانک مو جای زخم و اسکار دیده نخواهد شد.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یا همان Single Unit Transplantation یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت مو است که با بهره گیری از ابزارهای پیشرفته توانسته، بالاترین تراکم در مو ها را به پزشکان و زیبا جویان هدیه دهد. در این تکنیک موها از نواحی پر تراکم فولیکول فولیکول جدا شده و در نواحی کم مو در سر فولیکول فولیکول کاشته می شوند. خوشبختانه جای زخم و اسکار در این تکنیک وجود نخواهد داشت و دوران نقاهت کوتاهی دارد.

کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI، شاخه جدیدی از تکنیک FUE است که به کمک ابزاری پیشرفته شبیه به یک قلم با سرعت بسیار بالا، فولیکول ها را از ناحیه پر مو در سر خارج کرده و به ناحیه کم مو تر میبرد و در آنجا می کارد.

این تکنیک بدون ایجاد برش و فوت وقت، در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. در نتیجه بهترین گزینه برای بازسازی و ترمیم موهای ریخته شده به حساب می آید.

کاشت مو با چه تکنیک هایی انجام می شود؟

تکنیک‌های مختلفی برای انجام کاشت مو وجود دارد. پزشکان با روش های مختلفی مانند FUT، FUE، ترکیبی، میکروفیت، DHI، SUT می توانند کاشت مو مناسبی را برای متقاضیان انجام دهند.

هریک از این متدها بسته به وضعیت کم مویی یا طاسی و شرایط جسمی افراد انتخاب می شوند.

اما افراد باید با مراجعه به کلینیک های معتبر و مشورت با پزشکان حاذق، بهترین متد کاشت را برای درمان کم مویی خود انتخاب کنند.

اکنون می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که از بین تکنیک های رایج کاشت مو، کدام یک تراکم بیشتری به دنبال خواهند داشت؟

کاشت مو چیست؟

کاشت مو نوعی جراحی زیبایی نیمه تهاجمی است که به کمک آن جای خالی تارهای مو از دست رفته، جبران می شود. با این تکنیک فولیکول های مو از نواحی با تراکم بیشتر به نواحی با تراکم کمتر منتقل می شوند و با افزایش حجم و تراکم در نواحی کم مو به ایجاد شادابی و حفظ جوانی افراد کمک میشود. پزشک برای کاشت از موهای بانک موی افراد استفاده می کند.

بانک مو چیست؟

بانک مو ناحیه ای در پشت سر و نزدیک به گردن است که قوی ترین فولیکول های مو انسان در آن هستند. پزشکان برای کاشت مو از گرافت های زنده موجود در این ناحیه استفاده می کنند. این گرافت ها با انتقال به ناحیه کم مو امکان رشد دارند. در برخی از آقایان که موهای بدن آن ها ضخیم و قوی است؛ کاشت مو بدون بانک مو می تواند از ناحیه ی سینه ای یا موهای ریش در زیر چانه انتخاب شود.

لینک منبع  : https://khosroyani.com/کاشت-مو-بدون-بانک-مو/

سوالات متداول

س: چقدر زمان لازم است تا اثرات کاشت مو، دیده شود؟

ج: در وهله اول تکنیک استفاده شده و شرایط جسمانی و وراثتی افراد بر زمان نتیجه گیری اثر می گذارد.

اما به صورت کلی پزشکان ۶ ماه زمان برای ترمیم و بازسازی موهای کاشته شده، در نظر گرفته اند.

س: ماندگاری موی کاشته شده چقدر است؟

ج: به صورت کلی اثر عمل کاشت مو مادام العمر است.

س: سن مناسب برای کاشت مو چیست؟

ج: بهترین سن برای کاشت مو بعد از ۲۵ سالگی است.

س: هزینه کاشت مو چقدر است؟

ج: هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی مانند میزان کم مویی یا وسعت طاسی، مهارت و تسلط پزشک معالج، وضعیت کلینیک تحت درمان و …. بستگی دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات