حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشوی آنر مجیک V3 لو رفت

نوشته

6 روز قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر مجیک V2 یک گوشی تاشوی خیره کننده بود. این دستگاه باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو بازار بود و در برخی زمینه‌ها هنوز هم جزء بهترین‌هاست. با این حال، آنر با معرفی جانشین این محصول، به دنبال تحکیم جایگاه خود در بازار می‌باشد. به تازگی طی یکگزارش، مشخصات گوشی آنر مجیک V3 لو رفته است، و به نظر می‌رسد که آنر باز هم قصد دارد طرفداران خود را شگفت‌زده کند.

آنر مجیک V3 با سخت‌افزار بسیار جذابی معرفی خواهد شد

این دستگاه در چین توسط مرجع 3C تأیید شده است. علاوه بر این، یک افشاگر در ایکس با نام RODENT950 اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه به اشتراک گذاشته است. همانطور که انتظار می‌رفت، گفته می‌شود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد.

این پردازنده، قدرتمند‌ترین تراشه گوشی ساخت کوالکام است. علاوه بر این، این گوشی درست مانند آنر مجیک V2 از شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته در این گزارش اشاره‌ای به قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی نشده است، اما با توجه به اینکه نسل قبل از این قابلیت برخوردار نبود، این احتمال وجود دارد که در این نسل هم شاهد این ویژگی نباشیم.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد، اما به احتمال زیاد این قابلیت فقط به بازار چین محدود می‌شود. با این حال انتظار می‌رود که آنر مجیک V3 به بازارهای جهانی راه پیدا کند.

آنر مجیک V3

گواهی مربوط به آنر مجیک V3

تاشوی آینده آنر قرار است بسیار سبک و باریک باشد

منبع گزارش همچنین معتقد است که این گوشی «یک طراحی نازک و سبک» را ارائه خواهد که با توجه به مدل قبلی گوشی، امری کامل قابل انتظار است. با وجود اینکه تصور یک گوشی تاشوی نازک‌تر و سبک‌تر از مجیک V3 کار بسیار دشواری است، اما آنر مطمئناً تلاش می‌کند تا این کار را انجام دهد.

RODENT950 همچنین عنوان می‌کند که مجیک V3 با یک نمایشگر بهبود یافته وارد بازار خواهد شد، اما از ارائه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است. آنر مجیک V2 در اواخر ماه جولای(مرداد) سال گذشته وارد بازار شد. این گوشی ابتدا در چین عرضه شد و سپس با فاصله زمانی نسبتاً زیادی راهی بازارهای جهانی شد. ما انتظار داریم که مجیک V3 نیز در همین بازه زمانی عرضه شود.

نظر شما درباره گوشی تاشوی آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر