حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ اوایل پاییز برای عرضه در بازار چین معرفی می‌شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ در راه است. افشاگر معروف اطلاعات، IceUniverse، ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند تاشو در اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با نام سامسونگ W25 راهی بازار چین می‌شود

در گذشته، شایعاتی درباره گلکسی زد فولد ۶ اولترا منتشر شده بود. اما IceUniverse می‌گوید که این گوشی تاشو آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد ۶ اسلیم نام خواهد داشت. اطلاعات فاش شده جدید حاکی از آن است که این گوشی تاشو با نام سامسونگ W25 راهی بازار چین می‌شود. دقت کنید که Z Fold 6 Slim نباید با Galaxy Z Fold 6 FE اشتباه گرفته شود. این گوشی با پسوند FE یک تلفن هوشمند تاشو مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ معرفی شوند. شایعه شده که این رویداد در ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد.

جزئیات جدیدی درباره Galaxy Z Fold 6 Slim به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو سبک‌تر و باریک‌تر از Z Fold 6 استاندارد باشد. در چهار نسل قبلی گوشی های سری زد فولد سامسونگ، شاهد به‌کارگیری صفحه نمایش تاشو ۷.۶ اینچی بودیم. انتظار می‌رود که زد فولد ۶ اسلیم به نمایشگر بزرگتری مجهز شود. این دستگاه از تراشه اگزینوس برخوردار خواهد بود و به دلیل حذف لایه دیجیتالیزر روی نمایشگر اصلی، از قلم S پشتیبانی نمی‌کند.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، این اولین باری نیست که نام Z Fold6 Slim را در میان شایعات می‌بینیم. گزارش مشابهی در ماه می منتشر شد که ادعا می‌کرد این گوشی تاشو نازک و سبک در کنار سری گلکسی اس ۲۵ و در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با وجود هیچ ارتقاء سخت‌افزاری، قیمت بالایی خواهد داشت

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند تاشو آینده سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با گوشی های تاشو این برند را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی