حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد تمام اعضای سری آیفون 16 لو رفت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

ابعاد هر چهار عضو سری آیفون 16 اپل به تازگی مشخص شده است. این اطلاعات توسط Majin Bu، افشاگر خوش سابقه دنیای فناوری به اشتراک گذاشته شده است.

ابعاد کل سری آیفون 16 مشخص شده است!

کوچک‌ترین دستگاه از این بین این چهار مدل، نسخه پایه آیفون 16 خواهد بود. دو مدل «Pro» دارای حاشیه‌های نازک‌تر، و نمایشگر بزرگ‌تری خواهند بود، بنابراین هر دو نسخه Pro بزرگ‌تر از مدل‌های پایه خواهند بود.

آیفون 16 بر اساس این اطلاعات منتشر شده، دارای ابعاد 147.6 در 71.62 در 7.8 میلی متر خواهد بود. آیفون 16 پرو نیز با ابعاد 149.61 در 71.45 در 8.25 میلی متر عرضه خواهد شد.

حال نوبت مدل‌های بزرگت تر نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار اپل می‌باشد. ابعاد آیفون 16 پلاس 160.88 در 77.75 در 7.8 میلی‌متر است، در حالی که آیفون 16 پرو مکس به عنوان بزرگ‌ترین عضو خانواده 163.03 در 77.58 در 8.25 میلی‌متر اندازه خواهد داشت. مدل های «Pro» خیلی بزرگتر نسل قبل نخواهند بود، اما تفاوت‌های کمی وجود دارد. در تصویر زیر می توانید هر چهار دستگاه را کنار هم ببینید.

تشخیص دو مدل پایه از مدل‌های پرو آسان خواهد بود

مدل های پایه به لطف چیدمان متفاوت دوربین در قاب پشتی به راحتی قابل تشخیص خواهند بود. زیرا هر دو گوشی دارای یک برجستگی دوربین قرص شکل هستند. آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس، از طرف دیگر، جزیره دوربین مربعی خود را حفظ خواهند کرد. مدل‌های معمولی مانند سری آیفون 15 دو دوربین در پشت خواهند داشت. مدل‌های «Pro» نیز دارای سه دوربین هستند.

انتظار می‌رود تمامی این گوشی‌ها در سپتامبر(شهریور و مهر) امسال وارد بازار شوند. این زمانی است که اپل معمولا آیفون های جدید خود را عرضه می کند. طبیعتاً هر چهار مدل در نمای جلوی از بریدگی «Dynamic Island» استفاده خواهند. علاوه بر این، گفته می‌شود که هر چهار مدل به دکمه Action مجهز خواهند شد و همین امر در مورد دکمه Capture جدید نیز صدق می کند. با این حال، برای اطمینان باید تا روز معرفی گوشی‌ها منتظر ماند.

نظر شما درباره اندازه سری آیفون 16 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی