حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو با همکاری یوفا سری V30 را به گوشی هوشمند Euro 2024 تبدیل می‌کند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ویوو

مسابقات یورو 2024 درحال برگزاری است و هواداران در استادیوم‌های آلمان و جلوی نمایشگرهای تلویزیون درحال مشاهده تبلیغات vivo در اطراف زمین هستند. این بخشی از شراکت بین ویوو و یوفا است که سری vivo V30 را به گوشی هوشمند Euro 2024 تبدیل می‌کند.

ویوو V30، گوشی هوشمند Euro 2024

یکی دیگر از تورنمنت‌های بزرگ فوتبال درحال برگزاری است که در آن vivo یک شریک کلیدی یوفا، پس از جام جهانی 2018 روسیه، جام جهانی 2022 در قطر و یورو 2020 که در سراسر قاره اروپا برگزار شد، به‌شمار می‌رود. این برند چینی گوشی‌های هوشمند همچنین با فیفا برای تبلیغ دستگاه‌های خود در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها 2017 نیز همکاری کرده بود.

vivo V30 Pro با دوربین برند ZEISS خود قرار است «کاربران را قادر سازد تا داستان‌نویسان سفر فراموش‌نشدنی خود شوند.»

ویوو همچنین بیان می‌کند که تجربه تماشاگران را در UEFA EURO 2024 با استفاده از فناوری‌های پیشرو در صنعت، آخرین فناوری پیشرفته پرتره و تجربه غنی در همکاری‌های رویدادهای ورزشی بین‌المللی افزایش می‌دهد.

ویوو V30، گوشی هوشمند Euro 2024

گوشی هوشمند Euro 2024

Yongduan Zhou، مدیر بخش محصولات خارج از کشور ویوو، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که «قابلیت‌های تصویربرداری بی‌نظیر vivo V30 امکانات بیشتری را برای به‌تصویرکشیدن زیبایی ورزش در بازی‌های آلمان به ارمغان می‌آورد.»

این شراکت دارای انحصار vivo در برندسازی دستگاه‌های تلفن همراه در استادیوم و اطراف آن است و تنها برند گوشی‌های هوشمند با فعالیت در مناطق اختصاصی هواداران به‌شمار می‌رود.

ما همچنین شاهد تبلیغات سری X100 بودیم که در ماه فوریه در اروپا عرضه شدند، اما درحال‌حاضر فقط در بازارهای انگشت‌شماری در دسترس هستند.

نظر شما درباره گوشی هوشمند مخصوص مسابقات فوتبال یورو 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی