حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی واچ اولترا بار دیگر در تصویری جدید ظاهر شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، ساعت هوشمند، سامسونگ

به‌تازگی تصاویر رندر جدیدی از Galaxy Watch Ultra سامسونگ فاش شده است. پیش از این، رندر اولیه گلکسی واچ اولترا منتشر شده بود که طراحی این ساعت هوشمند پریمیوم را نشان می‌داد. تصاویر جدید اما، با تأیید رندر اولیه، نگاهی دقیق‌تر به ظاهر بخش جلویی این ساعت هوشمند را به ما نشان می‌دهد.

طراحی گلکسی واچ اولترا

Galaxy Watch Ultra با طراحی مدرن و متفاوت نسبت‌به سایر ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ سامسونگ که پیش از این عرضه شده بود، معرفی می‌شود. سامسونگ با حفظ زبان طراحی دایره‌ای دوست‌داشتنی سری گلکسی واچ، توانسته قاب آن را به حالت کمی مربعی درآورد. تصاویر رندر جدید، این ساعت را در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی نشان می‌دهد. بخش جدید Watch Ultra، در مقایسه با ساعت‌های گلکسی که قبلاً عرضه شده بود، اضافه شدن دکمه سوم در لبه سمت راست دستگاه است که به رنگ نارنجی نیز می‌باشد، درست مانند Apple Watch Ultra.

طراحی گلکسی واچ اولترا

طراحی گلکسی واچ اولترا

گلکسی واچ اولترا از همان اندازه نمایشگر گلکسی واچ 6 کلاسیک بهره می‌برد. درحالی‌که اندازه نمایشگر بزرگتر نیست، تفاوت قابل‌توجهی در اندازه بین این دو ساعت وجود دارد. Watch Ultra بسیار ضخیم‌تر است. ابعاد گلکسی واچ 6 کلاسیک 46.5 در 46.5 در 10.9 میلی‌متر است درحالی‌که واچ اولترا 47 در 47.4 در 16.4 میلی‌متر است. علاوه‌بر این، Galaxy Watch Ultra دارای قاب تیتانیومی خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی واچ اولترا از اولین تراشه 3 نانومتری سامسونگ استفاده کند که درکنار ظرفیت باتری بزرگتر، عمر باتری بسیار بیشتری از مدل‌های قبلی را ارائه می‌کند. درهمین‌حال، انتظار می‌رود قیمت این ساعت هوشمند در رده اپل واچ اولترا قرار گیرد.

نظر شما درباره طراحی Galaxy Watch Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی