حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE4 Lite مشخص شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس


وان پلاس برای معرفی گوشی دیگری آماده می‌شود. این بار انتظار می‌رود که این برند معروف دنیای فناوری، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه در هند به نام OnePlus Nord CE4 Lite رونمایی کند.

یک فروشگاه آنلاین، تاریخ رونمایی OnePlus Nord CE4 Lite را تایید کرد

اگرچه وان پلاس هنوز به این گوشی اشاره نکرده است، اما فروشگاه آمازون هند تأیید کرده است که Nord CE4 Lite به طور رسمی در 18 ژوئن(۲۹ خرداد) معرفی خواهد شد.

با وجود این که در تیزر منتشر شده توسط آمازون هند، مستقیماً به گوشی Nord CE4 Lite اشاره‌ای نشده است، اما نام فایل عکس به گوشی اقصادی آینده وان پلاس اشاره دارد. بنابراین انتظار می‌رود که آمازون هند با فاصله کمی پس از رونمایی این محصول در تاریخ ۲۹ خرداد، شروع به فروش گوشی بکند.

طبق شایعات قبلی، وان پلاس Nord CE4 Lite قرار است نسخه ری‌برند اوپو K12x باشد که قبلاً در چین عرضه شده است. این بدان معناست که انتظار داریم Nord CE4 Lite دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی باشد.

تنها تفاوت بین اوپو K12x و وان پلاس Nord CE4 Lite آینده، پردازنده این دو محصول است. گوشی اوپو دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 می‌باشد اما وان پلاس برای گوشی خود از پردازنده جدیدتر کوالکام اسنپدراگون 6s نسل 3 استفاده خواهد کرد. نکته جالب این است که تراشه موجود در وان پلاس Nord CE4 Lite درست مانند خود گوشی، یک نمونه ری‌برند شده از پردازنده موجود در اوپو K12x می‌باشد.

متأسفانه، ما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول نداریم، اما شایعات حاکی از آن است که OnePlus Nord CE4 Lite در ۴ خرداد وارد بازار می‌شود. بنابراین نزدیک به یک هفته پس از رونمایی رسمی، شاهد عرضه گوشی به بازار خواهیم بود.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی آینده وان پلاس چیست؟ آیا سیاست عرضه چندباره یک محصول را با نام‌های مختلف می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر