حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت عرضه قابلیت Recall را به تعویق انداخت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت در اوایل این ماه به لطف قابلیت Recall برای رایانه‌های شخصی Copilot Plus آینده خود خبرساز شد. این ویژگی که دائماً از سیستم ویندوزی شما اسکرین‌شات می‌گیرد تا بتوانید فعالیت‌های گذشته خود را مشاهده کنید، نگرانی‌های زیادی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران ایجاد کرده است.

قابلیت Recall در ابتدا صرفاً برای کاربران برنامه Windows Insider در دسترس قرار خواهد گرفت

به گزارش androidauthority، هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که در راستای برطرف کردن نگرانی‌های حریم خصوصی مربوط به قابلیت Recall، چندین تغییر مهم در جزئیات و نحوه عملکرد این قابلیت ایجاد کرده است. اکنون، سازنده ویندوز اعلام کرده است که Windows Recall به طور گسترده در هنگام عرضه رایانه‌های شخصی Copilot Plus در 18 ژوئن(۲۹ خرداد) در دسترس نخواهد بود.

این شرکت در وبلاگ ویندوز خود اعلام کرد:

قابلیت Recall بجای عرضه گسترده در قالب یک پیش‌نمایش در تاریخ 18 ژوئن، قرار است به صورت یک پیش‌نمایش محدودتر در Windows Insider Program (WIP) عرضه شود. این ویژگی با هدف دریافت بازخورد از کاربران حاضر در انجمن WIP ما طی هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. ما قصد داریم که پیش‌نمایش عمومی قابلیت Recall را به زودی عرضه کنیم.

نکته جالب این است که مایکروسافت تاریخی قطعی برای در دسترس بودن Recall در برنامه Insider خود ارائه نمی‌دهد. البته این خبر بدی نیست زیرا نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد به جای عجله برای رسیدن به تاریخ انتشار، وقت خود را برای آزمایش و اصلاح ویژگی‌های محصول خود صرف کند.

لازم به ذکر است که مایکروساف می‌توانست از ایجاد این همه سر و صدا و بد نام شدن ویژگی هوش مصنوعی خود جلو گیری کند. اما این اتفاق نیوفتاد چراکه این شرکت طی سال‌های گذشته هزاران کارمند مسئول آزمایش کردن محصولاتش را اخراج کرده است و بجای آن‌ها سعی دارد وظیفه تست کردن محصولاتش را به کاربران برنامه Windows Insider پسپارد.

نظر شما درباره Recall چیست؟ آیا می‌توانید به مایکروسافت در زمینه حفظ حریم خصوصی‌تان اعتماد کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر