حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ هیچ ارتقای بزرگی نخواهد داشت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌طور مداوم، شایعاتی درباره گوشی ها و ساعت های هوشمند آینده سامسونگ منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که رویداد Galaxy Unpacked در اوایل ماه آینده میلادی برگزار شود. هم‌اکنون، مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۶ به‌بیرون درز کرده است. به‌نظر می‌رسد که تنها ارتقای سخت‌افزاری مهم این دستگاه، استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۶ فاش شد

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 دارای ابعاد ۱۵۳.۵ در ۶۸.۱ در ۱۲.۱ میلی‌متر (در حالت تا شده) است. اگر این تلفن هوشمند تاشو را باز کنیم، ابعاد آن به ۱۵۳.۵ در ۱۳۲.۶ در ۵.۶ میلی‌متر می‌رسد. علی‌رغم برخورداری این دستگاه از طراحی جعبه‌ای شکل، اما ضخامت کمتری نسبت به نسل قبل دارد. گفته می‌شود که وزن Galaxy Z Fold 6 نیز کاهش یافته است. زد فولد ۵ وزن ۲۵۳ گرمی داشت، در صورتی که وزن جانشین این گوشی به ۲۳۹ گرم رسیده است.

لغو گلکسی Z Fold 6 FE

رندر Galaxy Z Fold 6

برگه مشخصات فاش شده گلکسی زد فولد ۶ نشان می‌دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۳ اینچی خواهد بود. هر دو پنل از نوع Dynamic AMOLED 2x با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی هستند. رزولوشن نمایشگر داخلی ۲۱۶۰ در ۱۸۵۶ پیکسل بوده و صفحه نمایش بیرونی نیز وضوح ۲۳۷۶ در ۹۶۸ پیکسل دارد. در نمایشگر کاور، شاهد قرارگیری دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی (درون سوراخ نمایشگر خواهیم بود)؛ اما در صفحه نمایش تاشو، یک دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی تعبیه می‌شود.

فاش شده است که Galaxy Z Fold 6 به تراشه‌ای با حداکثر فرکانس ۳.۳۹ گیگاهرتز مجهز می‌شود. اطلاعات منتشر شده  حاکی از تجهیز این گوشی هوشمند تاشو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. Z Fold 6 به باتری ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و گشودگی دیافراگم f/1.8 خواهد بود. این دستگاه، توانایی فیلمبرداری 8K را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. دوربین اولتراواید وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد و برای دوربین تله‌فوتو یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد داشت.

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای رسمی دیده شد

از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به درگاه USB Type-C، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳، NFC و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. ادعا می‌شود که قیمت Galaxy Z Fold 6 از ۱,۸۹۹ دلار آغاز خواهد شد. نسل آینده گوشی های تاشو سامسونگ به‌طور پیش‌فرض با Galaxy AI به دست خریداران می‌رسند.

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی