حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده وان پلاس Nord CE 4 Lite فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تصویر زنده وان پلاس Nord CE 4 Lite به‌بیرون درز کرده است. این دستگاه شبیه Oppo K12x به‌نظر می‌رسد که چندی پیش در کشور چین معرفی شد. از آنجایی که OnePlus Nord CE 4 در چین با نام Oppo K12 عرضه شد، انتظار می‌رود که Oppo K12x در بازار جهانی با نام Nord CE 4 Lite ارائه شود.

احتمالاً وان پلاس Nord CE 4 Lite به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز می‌شود

یک افشاگر اطلاعات با نام Sanjuu، پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که تصویر زنده وان پلاس Nord CE 4 Lite را نشان می‌دهد. دو لنز دوربین و دو فلاش LED، در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. نوشته «50MP ASPH» به وضوح در ماژول دوربین کپسولی شکل این تلفن هوشمند قابل مشاهده است. شماره مدل این گوشی (CPH2621) را می‌توان در پایین قاب پشتی آن دید.

تصویر زنده OnePlus Nord CE 4 Lite

این گوشی هوشمند وان پلاس توسط NBTC (تایلند)، SIRIM (مالزی)، IMDA (سنگاپور)، TDRA (امارات متحده عربی) و BIS (هند) با همان شماره مدل (CPH2621) تأیید شده است. داده های بلوتوث SIG و Eurofins نشان می‌دهند که این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی OnePlus Nord CE 4 Lite در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است

وان پلاس Nord CE 4 Lite در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۸۹۶ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۰۰۲ را ثبت کرده است. CPU تراشه در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند دارای ۶ هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و ۲ هسته با فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز است. بررسی های بیشتر نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد داشت. OnePlus Nord CE 4 Lite از پردازنده گرافیکی Adreno 619 برخوردار بوده و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

داده های بنچمارک Geekbench

چندی پیش، یک لیست Geekbench دیگر نشان داد که OnePlus Nord CE 4 Lite به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز خواهد بود. اما این موضوع رد شد. زیرا که OnePlus Nord CE 4 از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار است و طبیعتاً نسخه ارزان‌تر آن نباید از به چیپست قدرتمندتری مجهز شود. به‌نظر می‌رسد که لیست گیک‌بنچ جدید، صحیح بوده و در حقیقت این تلفن هوشمند آینده وان پلاس، نسخه ری‌برند شده اوپو K12x خواهد بود.

اوپو K12x با پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی معرفی شد: نسخه چینی OnePlus Nord CE 4 Lite؟

منبع این گزارش ادعا می‌کند که احتمالاً Nord CE 4 Lite در ماه آینده میلادی (اوایل تیر تا اوایل مرداد) معرفی خواهد شد. Sanju اعتقاد دارد که این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ مجهز می‌شود. اما لیست Geekbench و تصویر فاش شده، به وضوح چیز دیگری را نشان می‌دهد. برای اطمینان بیشتر، باید تا انتشار اخبار رسمی، از سوی وان پلاس منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی