حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ فاش شد: شروع از ۱,۹۰۰ دلار

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد ۶، یکی از مهم‌ترین گوشی های سامسونگ است. زیرا موفقیت این تلفن هوشمند باعث می‌شود تا سامسونگ بتواند جایگاه خود را در بازار گوشی های تاشو حفظ کند؛ به‌خصوص در شرایط فعلی که برخی از تولیدکنندگان چینی (مانند ویوو و هواوی) در حال پیشرفت هستند. در حال حاضر، قیمت گلکسی زد فولد ۶ فاش شده است.

قیمت گلکسی زد فولد ۶ کمی گران‌تر از نسل قبل خواهد بود

گلکسی زد فولد ۶، اولین گوشی تاشویی است که به‌طور پیش‌فرض با Galaxy AI به‌دست کاربران خواهد رسید. برخی از ویژگی های انحصاری هوش مصنوعی سامسونگ باعث می‌شود تا بتوانیم قیمت بالای این تلفن هوشمند تاشو را توجیه کنیم. به‌سراغ گلکسی زد فولد ۶ می‌رویم. قیمت این گوشی تاشو در بازار آمریکا فاش شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمتی کمی بیشتر از نسل قبل، به دست کاربران برسد.

گلکسی Z Fold 6

Galaxy Z Fold 6

گفته می‌شود که Galaxy Z Fold 6 مانند نسل قبل در سه پیکربندی با حافظه های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با وجود آنکه حافظه داخلی این گوشی تاشو مشابه زد فولد ۵ است، اما قیمت گران‌تری خواهد داشت. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۶ با قیمت ۱,۸۹۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این تلفن هوشمند با قیمت ۲,۰۱۹ دلار به‌دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱ ترابایتی این دستگاه نیز با پرداخت ۲,۲۵۹ دلار قابل تهیه خواهد بود.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 در سه رنگ آبی تیره، سایه نقره‌ای و صورتی عرضه می‌شود. این تلفن هوشمند تاشو با وزن ۲۳۹ گرمی، به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر از نسل قبل (دارای وزن ۲۵۳ گرم) خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ به یک صفحه نمایش ۷.۶ اینچی مجهز خواهد شد.

قیمت تمامی پیکربندی های Galaxy Z Fold 6 در بازار های کلیدی، ۱۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. نیازی به گفتن نیست که این افزایش، در قیمت جهانی گوشی های تاشو نیز منعکس خواهد شد. البته انتظار داریم که سامسونگ، روی این تلفن هوشمند تاشو، آفر هایی را ارائه کند تا علاقه‌مندان بتوانند با قیمت کمتری، اقدام به تهیه Galaxy Z Fold 6 کنند.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با وجود هیچ ارتقاء سخت‌افزاری، قیمت بالایی خواهد داشت

نظر شما درباره قیمت این گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی