حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید HTC U24 Pro با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 رسما معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی

هر چند خبر زیادی از برند تایوانی و شناخته شده اچ‌تی‌سی منتشر نمی‌شود اما آن‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند. به تازگی گوشی جدید HTC U24 Pro با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 رسما معرفی شده که می‌تواند محصول جالبی برای طرفداران این برند باشد.

گوشی جدید HTC U24 Pro

اچ‌تی‌سی یو ۲۴ پرو با یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی دولبه خمیده عرضه می‌شود که از نوع OLED بوده و با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزلوشن +FHD همراه است. موضوع جالب این‌که بالای نمایشگر یک LED نوتیفیکیشن دورنگ در نظر گرفته شده، موضوعی که این روزها در گوشی‌ها دیده نمی‌شود.

اگر درباره طراحی اچ‌تی‌سی U24 Pro بخواهیم صحبت کنیم، زبان طراحی خود این برند را دارد، هر چند که طراحی دوربین اصلی آن کمی یادآور هواوی P20 Pro است.

فریم فلزی دستگاه به مانند ترند این‌روزها تخت نیست و با یک زاویه تیز برجستگی خاصی در میانه آن دیده می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز روی لبه بالا حضور دارد.

گوشی HTC U24 Pro

گوشی HTC U24 Pro

برای عکاسی، این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است. روی قاب پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتکیال تصویر یا OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری برای عکاسی پرتره حضور دارند.

سیستم دوربین با ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند عکس‌های گروهی بهینه‌شده، تولید تصویر متحرک (GIF)، بهبود پرتره در نور کم و فیلم‌برداری 4K بهبود یافته است.

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام رسما معرفی شد

در بخش سخت افزار، HTC U24 Pro دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 3 است که همراه با 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه می‌شود.

این دستگاه مجهز به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 60 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ بی سیم معکوس 5 واتی پشتیبانی می کند. سیستم عامل اچ‌تی‌سی یو ۲۴ پرو اندروید ۱۴ است اما درباره تعهد آپدیت صحبت رسمی ارائه نشده است.

از دیگر ویژگی های HTC U24 Pro می توان به پورت USB-C، دو سیم کارت، 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و NFC اشاره کرد. برای امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. U24 Pro دارای ضخامت 8.98 میلی متر و وزن 198.7 گرم است.

قیمت HTC U24 Pro چقدر است؟

همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، اچ‌تی‌سی یو ۲۴ اولترا در ۲ رنگ آبی و سفید قابل سفارش است. این محصول که در تایوان معرفی شده، برای مدل‌های زیر با این قیمت‌ها عرضه می‌شود؟

۱- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۸۵ دلار

۲- ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۵۰ دلار

نظر شما درباره گوشی جدید HTC چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)