حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک جدید شیائومی با خروجی ۲۱۲ واتی در راه است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، لوازم جانبی

به‌نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از یک پاوربانک جدید با طراحی جسورانه و ظرفیت بالاست. یک افشاگر اطلاعات، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، تصویر این پاوربانک را به‌اشتراک گذاشته است. این محصول دارای پنل جلویی شفاف بوده که می‌توان برخی از قطعات آن را مشاهده کرد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پاوربانک جدید شیائومی ظرفیت ۲۵,۰۰۰ میلی‌آمپری دارد

طراحی این پاوربانک آینده شیائومی شباهت زیادی به پاوربانک برند زیرمجموعه این شرکت یعنی، CUKTECH 20 دارد. هر دو محصول دارای ظرفیت ۲۵,۰۰۰ میلی‌آمپری، سه درگاه (دو USB-C و یک USB-A) و یک صفحه نمایش رنگی هستند. البته پاور بانک Xiaomi ممکن است ارتقا های جزئی، در بخش سرعت شارژ، داشته باشد. طبق اطلاعات فاش شده، این دستگاه توان شارژ ۲۱۲ واتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. CUKTECH 20 توان ۲۱۰ واتی دارد.

پاور بانک شیائومی

اطلاعات فاش شده قابلیت های هر پورت این محصول را شرح می‌دهند. پاوربانک آینده شیائومی دارای یک درگاه USB-C با حداکثر خروجی ۱۴۰ واتی، درگاه USB-C با حداکثر سرعت ۴۵ واتی و یک پورت USB-A با حداکثر توان ۱۲۰ واتی است. این دستگاه می‌تواند حتی لپ‌تاپ‌ های بزرگی، مانند مک بوک پرو ۱۶ را شارژ کند. نکته قابل‌توجه دیگر، برخورداری از تأییدیه 90.08 Wh است که تضمین می‌کند این پاوربانک با مقررات سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) مطابقت دارد و آن را به همراهی مناسب برای برای شارژ کردن دستگاه های کاربران تبدیل می‌کند

پاور بانک شیائومی

مطابق با گزارش Gizmochina، با وجود آنکه هنوز قیمت و زمان عرضه این پاور بانک آینده شیائومی فاش نشده اما خوب است بدانیم که CUKTECH 20 با قیمت ۱۲۹,۹۹ دلار، برای خرید در دسترس کاربران قرار دارد. انتظار می‌رود که این پاوربانک شیائومی در صورت عرضه جهانی قیمتی در همین حدود داشته باشد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این محصول قدرتمند، از نظر بصری متمایز از رقبا بوده و با وجود درگاه های متعدد و قابلیت شارژ سریع چشمگیر می‌تواند نظر کاربران را به سوی خود جلب کند.

پاوربانک وایرلس آهنربایی هواوی را ببینید: Huawei SuperCharge All-in-One Magnetic Power Bank

<p&gt;نظر شما درباره این پاوربانک آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی