حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری شیائومی با خروجی ۳۳ وات معرفی شد: فقط ۲۲ دلار

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی، لوازم جانبی

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری شیائومی با خروجی ۳۳ واتی معرفی شد. فروش این محصول در کشور چین آغاز شده است. می‌توانید سه دستگاه را از طریق کابل USB-C به این پاوربانک متصل کرده و آنها را شارژ کنید. این دستگاه در دو رنگ سرمه‌ای و بژ قابل تهیه است.

پاوربانک جدید شیائومی دارای کابل USB-C متصل به بدنه دستگاه است

شیائومی از پاوربانک جدید ۲۰ هزار میلی‌آمپری خود با خروجی ۳۳ واتی در کشور چین رونمایی کرد. این پاور بانک دارای کابل USB-C داخلی (متصل به بدنه دستگاه) است. این محصول دارای دو باتری لیتیوم یونی ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و به خریداران این اجازه را می‌دهد که بتوانند گوشی هوشمند خود را چندین بار شارژ کنند. علاوه بر کابل USB-C داخلی، این پاوربانک جدید شیائومی دارای پورت های USB-C و USB-A بوده که می‌توانید با استفاده از آنها، سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

پاوربانک ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپری جدید شیائومی

در حالی که این شرکت به حداکثر خروجی ۳۳ وات اشاره می‌کند، اما مشخص نیست که چگونه این میزان در هنگام استفاده از هر سه خروجی تقسیم می‌شود. مطابق با گزارش منبع، خروجی ۳۳ وات، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید آیفون ۱۵ پرو را تنها در نیم ساعت، حدود ۵۵ درصد شارژ کنید. شیائومی ۱۴ پرو نیز پس از نیم ساعت شارژ با توان ۳۳ واتی، حدود ۶۳ درصد شارژ خواهد داشت. همچنین از پورت USB-C برای شارژ مجدد این پاوربانک (با ورودی ۳۰ وات) استفاده می‌شود، که از ویژگی های ایمنی آن می توان به محافظت در برابر گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه اشاره کرد.

پاوربانک جدید ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپری شیائومی

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری شیائومی قیمت کمتری نسبت به رقبا دارد

مانند سایر پاوربانک های مشابه، به نظر نمی‌رسد که کابل USB Type-C متصل به بدنه این دستگاه در صورت خراب شدن، قابل تعویض باشد. البته در صورت خراب شدن این کابل، همچنان می‌توانید از دو خروجی دیگر این محصول استفاده کنید. این پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپری شیائومی دارای ابعاد ۷۰.۵ در ۳۰.۵ در ۱۲۷ میلی‌متر است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، این دستگاه در رنگ های سرمه‌ای و بژ روشن به دست کاربران خواهد رسید. هم‌اکنون کاربران چینی می‌توانند این پاوربانک جدید شیائومی با کابل USB-C داخلی را با قیمت معادل ۲۲ دلار تهیه کنند.

پاوربانک شیائومی Mi power bank 3 pro با خروجی ۴۵ وات، حجم ۲۰ هزار میلی آمپر و توانایی شارژ لپتاپ به قیمت ۲۹ دلار معرفی شد

برای مقایسه، می‌توان به پاوربانک Anker اشاره کرد که مشخصات مشابهی دارد. این محصول نیز دارای ظرفیت ۲۰,۰۰۰ میلی‌آمپری، خروجی ۲۲.۵ وات و کابل USB Type-C داخلی است. این پاوربانک انکر در حال حاضر در بازار ایالات متحده با ۲۵ درصد تخفیف به قیمت ۳۳.۷۴ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره این پاوربانک جدید شیائومی چیست؟ در صورت عرضه جهانی، مایل به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی