حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود که سامسونگ در رویداد Unpacked آینده خود، از گوشی های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که رویداد Unpacked در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد. هم‌اکنون Evan Blass، افشاگر معروف اطلاعات، رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را به‌اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

گلکسی زد فولد ۶ در رنگ های جذابی عرضه می‌شود

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که Galaxy Z Fold 6 در چهار رنگ آبی، سبز نعنایی، زرد و سایه نقره‌ای معرفی خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود که Galaxy Z Flip 6 نیز در سه رنگ صورتی، آبی Navy (آبی تیره) و سایه نقره‌ای در دسترس کاربران قرار گیرد.

پست Evan Blass

ادعا می‌شود که رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به همین موارد محدود نبوده و این دو تلفن هوشمند تاشو در رنگی مشکی و سفید نیز عرضه خواهند شد. البته این دو رنگ منحصراً از طریق کانال های آنلاین قابل تهیه خواهند بود. همچنین انتظار داریم که گلکسی زد فلیپ ۶ در رنگ هلویی نیز قابل تهیه باشد. این رنگ هم تنها به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

به‌تازگی، پوستر های تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ فاش شده‌اند که نشان می‌دهند Z Fold 6 دارای گوشه های تیزتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد بود. این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده‌اند که تجهیز این دو دستگاه به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی کنند. این دو دستگاه همچنین از وای فای ۷ و NFC پشتیبانی خواهند کرد. انتظار داریم که شاهد ارتقاء پرفورمنس، دوربین و شارژدهی این دو گوشی تاشو آینده سامسونگ باشیم.

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای رسمی دیده شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با گوشی های تاشو این برند را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی