حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ لو رفت

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ قرار است دومین رویداد Unpacked را در سال 2024 برگزار کند. این موقعیت خوبی است که در آن شاهد گوشی‌های تاشو جدید این شرکت باشیم. ما قبلاً شایعاتی در مورد تاریخ رویداد 10 جولای(۲۰ تیر) شنیده‌ایم و یک رسانه کره‌ای هم اکنون این تاریخ را برای معرفی گلکسی زد فلیپ ۶، تأیید کرده است.

تاریخ ۲۰ تیر برای رویداد معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ پیش از این نیز گزارش شده بود

Chosun Daily گزارش می‌دهد که رویداد Unpacked سامسونگ در 10 جولای در پاریس فرانسه برگزار می‌شود. این رسانه می‌افزاید که سامسونگ می‌خواهد از جلوه‌های ویژه (sic) بازی‌های المپیک که در 26 جولای برگزار می‌شود، استفاده کند.

این ذکر تاریخ 10 جولای تقریباً یک ماه پس از اولین گزارشی است که SamMobile درباره تاریخ گلکسی Unpacked پیش رو گزارش کرد. با در نظر گرفتن این مسئله، تاریخ مذکور یک معرفی زودهنگام برای دستگاه‌های تاشو سامسونگ محسوب می‌شود. زیرا این شرکت به یک بازه زمانی معرفی در ماه اوت(مرداد و شهریور) برای دستگاه‌های تاشو اخیر خود پایبند بوده است.

این رسانه کره ای همچنین اشاره می‌کند که گلکسی Z Flip 6 و Z Fold 6 نازک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی خود خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که گلکسی رینگ، گلکسی واچ 7، یک گلکسی واچ گران‌قیمت برای «فعالیت‌های در فضای باز» و گلکسی بادز 3 نیز به تاشوها ملحق خواهند شد.

در هر صورت، به نظر می‌رسد اگر می‌خواهید ببینید سامسونگ چه چیزی برای کاربران خود تدارک دیده است، باید منتظر مراسم این شرکت در روز ۲۰ تیر ماه بمانید.

نظر شما درباره محصولات آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر