حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم با وجود هیچ ارتقاء سخت‌افزاری، قیمت بالایی خواهد داشت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعاتی درباره گلکسی زد فولد ۶ اسلیم به گوش می‌رسد. در ابتدا نمی‌دانستیم که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ، دقیقاً Z Fold 6 Slim نام خواهد داشت یا Z Fold 6 Ultra. هم‌اکنون، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe، جزئیات جدیدی را درباره این گوشی تاشو به‌اشتراک گذاشته است.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم از قلم S Pen پشتیبانی نخواهد کرد

این افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، ادعا کرد که سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy Z Fold 6 Slim است و نه یک مدل Ultra. گوشی تاشو آینده این شرکت، یک مدل ارتقا یافته نخواهد بود که دارای پسوند Ultra باشد. این دستگاه تنها ضخامت کمتری از Galaxy Z Fold 6 استاندارد خواهد داشت. این تلفن هوشمند، یک مدل با ضخامت کمتر بوده که برای حمل و نقل راحت‌تر، طراحی شده است. Ice Universe تأیید می‌کند که مشخصات گلکسی زد فولد ۶ اسلیم ضعیف‌تر از نسخه استاندارد نخواهد بود. البته این گوشی ارتقاء سخت‌افزاری نیز نخواهد داشت.

پست Ice Universe در ویبو

این افشاگر اطلاعات در پاسخ به کامنت یک کاربر، ادعا کرد که Fold 6 Slim از قلم S Pen پشتیبانی نخواهد کرد. ظاهراً سامسونگ قصد دارد با حذف درگاه قلم S Pen، ضخامت این گوشی هوشمند تاشو را کاهش دهد. موضوع تعجب برانگیز اما آن است که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ با وجود هیچ ارتقاء سخت‌افزاری و حتی پشتیبانی از قلم S pen، باز هم قیمت بالاتری نسبت به Z Fold 6 استاندارد خواهد داشت. سامسونگ هنوز به طور رسمی گلکسی زد فولد ۶ یا فلیپ ۶ را تایید نکرده است، اما این دستگاه ها احتمالاً در رویداد Unpacked، معرفی خواهند شد. شایعه شده است که این رویداد در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ماه) برگزار می‌شود.

احتمالاً Galaxy Z Fold 6 Slim در اوایل ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد 

بر اساس گزارش های منتشر شده در گذشته، در رویداد Galaxy Unpacked آینده سامسونگ، شاهد رونمایی زد فولد ۶ اسلیم نخواهیم بود. گفته می‌شود که این غول فناوری کره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای معرفی این تلفن هوشمند تاشو در کنار سری گلکسی اس ۲۵ (در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی) است. گفته می‌شود که Galaxy Z Fold 6 FE و Z Flip 6 FE نیز در دست توسعه قرار دارند. این دو دستگاه، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای وارد بازار خواهند شد.

طراحی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای رسمی دیده شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو باریک سامسونگ چیست؟ آیا می‌تواند نظرات کاربران را به سوی خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی