حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل watchOS 11 رسماً معرفی شد: برنامه Vitals، اهداف سفارشی روزانه و موارد دیگر

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، سیستم عامل

سال گذشته، WatchOS 10 یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های اپل واچ در تاریخ را به‌ارمغان آورد. امروز و درجریان رویداد 2024 WWDC، اپل نسخه جدید این سیستم‌عامل را با نام watchOS 11 به‌همراه شماری از ویژگی‌های جدید معرفی کرد.

اپل watchOS 11

watchOS 11 به‌اندازه نسخه قبلی خود از ویژگی‌های غنی برخوردار نیست، اما از تعدادی پیشرفت مفید بهره می‌برد که تجربه شما را با اپل واچ حتی بهتر می‌کند، به‌خصوص با تمرکز بر سلامت و تناسب‌اندام.

اپل watchOS 11

اپل watchOS 11

WatchOS 11 درنهایت امکان استراحت با Activity Rings را بدون از دست دادن ردیابی فراهم می‌کند. همچنین امکان تنظیم اهداف سفارشی برای روزهای مختلف هفته نیز وجود دارد.

WatchOS 11 شامل یک ویژگی جدید Training Load است که به کاربران کمک می‌کند تا نیروی را در طول زمان پیگیری کنند. یک الگوریتم جدید از ضربان قلب، ارتفاع، مدت زمان تمرین و داده‌های سن و وزن برای محاسبه میزان تلاش و بار تمرینی شما استفاده می‌کند.

Training Load

Training Load

اپلیکیشن جدید Vitals یک نمای کلی از سلامت روزانه شما ارائه کرده، آمارهای سلامت روزانه را با داده‌های تاریخی مقایسه می‌کند و زمانی را برجسته می‌کند که داده‌های سلامت خارج از محدوده معمول شما هستند. اگر چندین معیار خارج از محدوده باشند، پیامی متناسب دریافت خواهید کرد تا ببینید چگونه می‌توانند بر شما تأثیر بگذارند.

Vitals

Vitals

اپل واچ‌فیس‌های براساس Photos را در watchOS 11 ارتقا می‌دهد تا مطمئن شود که همیشه بهترین عکس‌ها را نشان می‌دهد، اما بدون اینکه شما را مجبور به یافتن آن عکس‌ها کند. اپل اکنون از هوشمندی watchOS برای ارائه بهترین عکس‌ها استفاده می‌کند تا شما را شگفت‌زده و خوشحال کند.

ردیابی چرخه قاعدگی نمیز اکنون تخمین‌هایی از سن حاملگی را نشان داده و و بارداری را در نمودارها نشان می‌دهد تا مواردی مانند آستانه اعلان ضربان قلب بالا را مرور کند.

ویجت‌های جدید به‌طور خودکار به smart stack اضافه می‌شوند، برنامه ترجمه به‌طور خودکار وقتی به کشور جدیدی می‌روید باز می‌شود یا برنامه‌های هواشناسی زمانی که باران قریب‌الوقوع است، نمایش داده می‌شوند. Live Activities نیز به اپل واچ نیز می‌آید.

می‌توانید تمرین‌ها را به هم متصل کنید تا به یک دوست اطلاع دهید که یک دوی آخر شب را با خیال راحت به پایان رسانده‌اید و با خیال راحت به خانه برگشته‌اید.

این نسخه همچنین به‌روزرسانی اپلیکیشن Translate را نیز به اپل واچ می‌آورد.

نظر شما درباره watchOS 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی