حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یادآوری طراحی محبوب لومیا ۹۲۰ نوکیا در HMD Skyline محتمل است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، نوکیا

در این که طراحی محصولات نوکیا همواره خاص بوده و هست تقریبا شبهه‌ای وجود ندارد. هر چند شاید این چند سال اخیر که تحت مدیریت HMD بود از این خاص بودن کاسته شده باشد اما چه در دوران سیمبین و چه در دوران ویندوزفون، محصولات شاخصی از نظر طراحی ارائه کرد. یکی از این محصولات شاخص Lumia 920 بود. اگر آن گوشی را با رنگ‌های شاد و جذابش دوست دارید، خبر خوبی برای شما داریم، یادآوری طراحی محبوب لومیا ۹۲۰ نوکیا در گوشی HMD Skyline محتمل است.

طراحی گوشی HMD Skyline مشابه Lumia 920 خواهد بود

شرکت فنلاندی HMD Global که در حال حاضر امتیاز تولید گوشی هوشمند با برند نوکیا را داراست، به نظر می‌رسد واقعاً به نوستالژی-بازی متمایل شده است.

همین ماه گذشته، این شرکت مدل ۲۰۲۴ گوشی نوکیا 3210 را معرفی کرد. به نظر می‌رسد یک گوشی هوشمند اندرویدی را نیز با همین فرمول به بازار عرضه خواهند کرد.

گوشی Nokia 3210 (2024) به‌مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد آن معرفی شد

 

قبلاً شنیده بودیم که HMD دستگاهی به نام Skyline را عرضه خواهد کرد. به تازگی، اولین برندر منتسب به HMD Skyline در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است.

رندرها دستگاهی را نشان می‌دهند که یادآور زبان طراحی Fabula است. این زبان طراحی اولین بار با نوکیا N9 معرفی شد. اما با رنگ زرد روشنش، نمی‌توانم یاد گوشی نمادین نوکیا لومیا 920 نیفتم.

در حالی که طراحی آن شاید یادآور گذشته‌ها باشد اما مشخصات سخت‌افزاری آن قطعا به روز است.

طبق گزارش قبلی، Skyline دارای یک صفحه نمایش OLED با رزلوشن FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز است. انتظار می‌رود این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 بهره ببرد که یک چیپست میان‌رده به‌روز است.

روی قاب پشتی، Skyline یک سیستم دوربین سه گانه را به نمایش می گذارد که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و سنسور ماکرو یا عمق‌سنج است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز اینجا حضور دارد.

این گوشی دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود که دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

امکانات مدرن مانند حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و بلندگوی استریو نیز گزارش شده است. انتظار می‌رود بخش نرم‌افزاری توسط اندروید 14 مدیریت شود.

شایعه شده که این گوشی برای نسخه 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 520 یورو قیمت داشته باشد و ظاهراً در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ این طراحی را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)