حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nokia 3210 (2024) به‌مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تولد آن معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوکیا

پس از افشای اطلاعات و صدور گواهینامه های مختلف، سرانجام گوشی ساده Nokia 3210 (2024) توسط HMD Global معرفی شد. نسخه ۲۰۲۴ این فیچرفون به‌مناسبت بیست و پنجمین سالگرد معرفی آن، رونمایی شده است.

گوشی ساده Nokia 3210 (2024) با تراشه Unisoc و دوربین ۲ مگاپیکسلی رونمایی شد

نوکیا ۳۲۱۰ برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ معرفی شد. این گوشی توسط توسط آلستر کورتیس در مرکز طراحی لس آنجلس نوکیا خلق شده بود. این اولین فیچرفون نوکیا با آنتن یکپارچه بود که آن را به آرزوی بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل کرد‌.

Nokia 3210 (2024)

Nokia 3210 (2024)

گوشی Nokia 3210 (2024) برای پاسخگویی به نیاز های مدرن با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰، اتصال 4G، برخورداری از صفحه نمایش بهتر و دوربین ۲ مگاپیکسلی رونمایی شد. علاوه بر این، HMD یک پورتال Cloud Apps را معرفی کرده است که اطلاعاتی در مورد اخبار، آب و هوا و ویدئو های YouTube Shorts را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه در رنگ های Y2K Gold و Scuba Blue (زرد و آبی) قابل تهیه خواهد بود. البته انتظار می‌رود که نسخه مشکی رنگ این گوشی نیز به زودی عرضه شود. نسخه جدید نوکیا ۳۲۱۰ نسبت به مدل معرفی شده در ۱۹۹۹ دارای ضخامت کمتر و بدنه پهن‌تری است. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به مشخصات این دستگاه می‌اندازیم.

ابعاد نوکیا ۳۲۱۰ جدید

نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ دارای ابعاد ۵۲ در ۱۳.۱۴ در ۱۲۲ میلی‌متر بوده و وزن ۸۷.۸ گرمی دارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی QVGA بوده و با ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. تراشه Unisoc T107 به‌عنوان قلب تپنده نوکیا ۳۲۱۰ جدید در نظر گرفته شده است. این گوشی از باتری ۱,۴۵۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از دوربین ۲ مگاپیکسلی، به همراه یک فلاش LED بهره‌مند است. این دستگاه از درگاه USB Type-C، سیستم عامل S30+ و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار است.

نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ با قیمت ۹۴ دلار به دست کاربران می‌رسد

انتظار می‌رود نوکیا 3210 (2024) در سراسر جهان از جمله در اتحادیه اروپا، آفریقا، هند، خاورمیانه و کشور های منتخب عرضه شود. قیمت این گوشی بسته به بازار های مختلف متفاوت خواهد بود. می‌دانیم که این گوشی ساده در بازار اروپا با قیمت حدود ۸۰ یورو (معادل ۹۴ دلار) عرضه می‌شود.

نوکیا 215، 225 و 235 مدل 2024 با پشتیبانی از 4G معرفی شدند

نظر شما درباره نسخه ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی