حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی HMD Atlas با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری 5,500mAh در راه است

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD، شایعات

به‌نظر می‌رسد که HMD Global پس از رونمایی گوشی Vibe در اوایل سال جاری میلادی، در حال آماده شدن برای عرضه یک تلفن هوشمند اقتصادی دیگر در بازار آمریکا است. هم‌اکنون، مشخصات کلیدی گوشی HMD Atlas به‌بیرون درز کرده است. این دستگاه جانشین Nokia G400 خواهد شد که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود.

طراحی و مشخصات گوشی HMD Atlas فاش شد

رندر منتشر شده، طراحی HMD Atlas را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند دارای قاب پشتی تخت با ماژول دوربین مستطیلی شکل است. حاشیه های صفحه نمایش نسبتا باریک هستند و یک پانچ هول در مرکز بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود. رندر منتشر شده، رنگ سبز زیتونی این گوشی را نشان می‌دهد. البته احتمالاً این دستگاه در رنگ های دیگری نیز قابل تهیه خواهد بود.

طراحی HMD Atlas

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، مشخصات کلیدی گوشی HMD Atlas نیز به‌بیرون درز کرده است. شایعه شده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌دست کاربران می‌رسد.

مطابق با گزارش Gizmochina، سه لنز دوربین در قاب پشتی HMD Atlas دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم از نوع فوق‌عریض بوده و به سنسور ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سوم از نوع تشخیص عمق خواهد بود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول دیده می‌شود.

باتری HMD Atlas ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت. گفته می‌شود که این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۴.۰ پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به شبکه 5G، بلوتوث ۵.۱، Wi-fi 5 و NFC اشاره کرد. این گوشی دارای سنسور اثرانگشت تعبیه شده بر روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء از طریق کارت MicroSD است.

قیمت اچ ام دی اطلس

گوشی اچ ام دی اطلس دارای ابعاد ۷۵ در ۸.۷۵ در ۱۶۳ میلی‌متر بوده و وزن ۲۱۰ گرمی دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه با قیمت ۲۳۹,۹۹ دلار به‌دست کاربران خواهد رسید. متاسفانه در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند وجود ندارد.

گوشی HMD Vibe با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد: فقط ۱۵۰ دلار

نظر شما درباره HMD Atlas چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی