حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیرات اسنوا – سرویس لوازم خانگی اسنوا در منزل

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شعار اسنوا در جهت نمایش تلاش در عرضه برتر کالا: کل ماجرای اسنوا از سال ۸۴ شروع شد، یه گروه از بهترین تولید‌کننده‌ها، مهندسا و کارشناس‌ ایرانی دست به دست هم دادن تا تولید ملی رنگ و روی تازه‌تری به خودش بگیره.

با این همه ممکنه برای افرادی که در منزل خود از محصولات اسنوا استفاده میکنند، این سوال طلایی پیش اومده باشه :

” اگه روزی وسیله من خراب بشه و کاراییشو از دست بده برای تعمیر و برگردوندن اون به روال سابق، باید چیکار بکنم ؟ ”

در جواب همچین سوالی میشه به روشهای مختلفی اشاره کردش که بعضیاشو خودتونم میتونید برای رفع و حتی پیشگیری از ایجادشون مورد استفاده قرار داده و امتحان کنید.

ولی بهتره یادمون باشه: بعضی مشکلات برای رفع شدن نیاز دارن به متخصص، که در تلاشیم بهترین اونارو به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتونن کمک حال شما باشن .

قبل از انجام هرکاری بهتره از مراکزی که خدمات تخصصی تعمیر لوازم خانگی اسنوا ارائه میکنن مشاوره ی کامل بگیرید، که در صورت نیاز بهترین انتخاب رو داشته باشین ، گاهی اوقات یک مشاوره ی ساده ، توسط فرد متخصص میتونه جلوی بروز خیلی از مشکلات هزینه ساز رو بگیره.

تعمیر لباسشویی اسنوا

  1. 1- نشت آب یا نشت لوله‌ های تخلیه : اگه لباسشویی شما دارای نشت آب یا مشکلات لوله‌ های تخلیه شدنی هستش اولین چیزی که باید بررسی کنید، وجود هر گونه خرابی یا نشتی در لوله‌ ها ست . بهترین کار در این لحظه باز کردن بخش‌های مورد نظر و بررسی لوله‌ها و اتصالات میباشد ، که باعث شناسایی مشکل میشه .
  2. 2- عدم کارکرد صحیح موتور لباسشویی اسنوا : اگه موتور لباسشویی شما به درستی کار نمیکنه  یا مشکلات دیگه ای داره به احتمال زیاد نیاز به باز کردن و بررسی موتور و سیستم های داخلی مربوطه باشه ، این کار نیازمند تخصص فنی و دانش مکانیکی هستش که یک تکنسین مجرب میتونه این مشکلات را بررسی کرده و راه حل مناسب رو به شما ارائه کنه، ولی فراموش نکنید با توجه به حساسیت موضوع از یک مرکز معتبر تعمیرات اسنوا کمک بگیرید .
  3. 3- بو گرفتن لباسا : حتما به این موضوع توجه داشته باشین که مقدار و نوع مواد شوینده خیلی مهمه، در کنار آن استفاده از مواد ضد باکتریال نیز توصیه میشود، واینکه بعد شستشو درب دستگاه باز بماند.درضمن فراموش نکنید تا لباسشویی خودتون رو جرمگیری و سرویس کنید. با اینکار از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید .

تعمیر جاروبرقی اسنوا

  1. 1- مکش نداشتن جاروبرقی : این مورد یکی از رایج ترین مشکلات میتونه باشه که بهتره با تعویض پاکت جاروبرقی این مشکل رو برطرف کنید اما اگر بازم مشکل حل نشد گام بعدی مینونه برسی لوله خرطومی باشه گاهی اوقات ممکنه مسدود شده باشه حتی کثیف شدن فیلتر به دلیل جمع شدن گرد قبار زیاد میتونه یکی از دیگر دلایل باشه در نهایت اگر اشکال از این موارد نبود احتمال داره مشکل از موتور جاروبرقی باشه که از تکنیسین های تعمیرات جاروبرقی اسنوا بهتره کمک بگیرید .
  2. 2- روشن نشدن جاروبرقی اسنوا : این مشکل کمی ممکنه پیچیده باشه اما ابتدا بهتره سیم برق و اتصال رو برسی کنید گاهی اوقات به دلیل فرسایش ممکنه سیم برق قطع شده باشد اما اگه برق دارید و پس از فشردن دستگاه روشن نمیشه، امکان دارد دکمه پاور ( روشن خاموش کردن ) اشکال فنی داشته باشد .
  3. 3- صدای بسیار بلند و غیر عادی که ممکنه پس از مدتی استفاده از جاروبرقی باهاش رو به رو بشین و گاهی اوقات ترسناک بشه، برای رفع همچین مشکلی ابتدا خرطومی و بعد فیلتر و در نهایت کیسه رو برسی کنید ، اما اگه مشکل حل نشد ممکنه پروانه ی موتور یا بلبرینگ اسیب دیده باشه یا حتی قاب جاروبرقی شکسته باشه .

 

تعمیر یخچال اسنوا [تعمیر ساید اسنوا ]

ما نکات مهمی که باعث افزایش عمر یخچال فریزر شما میشن رو در این بخش بهتون میگیم که تا حد زیادی با رعایت این نکات ، خودتان قطعا از بروز مشکلات جلوگیری میکنید .

  • • در اسباب کشی و حمل نقل یخجال دقت کنید که حتی کوچیک ترین ضربه هم میتونه باعث بشه گاز یخچال فریزر شما تخلیه بشه و پس از متصل کردن وسیله به برق شما دمای مورد نظر رو دریافت نمیکنید .
  • • مواد غذایی گرم رو داخل یخچال فریزر نزارید اینکار باعث افزایش رطوبت و باعث یکسره شدن کمپرسور و داغ شدن آن می‌شود .
  • • درب یخچال رو بیش از اندازه سنگین نکنید : متاسفانه خیلیا با قرار دادن شیشه اب و اجناس سنگین باعث شدن تا لولای درب یخچال فریزرشان اسیب ببینه .
  • • استراحت دادن به یخچال فریزر ساید به صورت دوره ای ( در حد چند ساعت ) : تمامی لوازم رو تخلیه کنید و دستگاه رو از برق بکشید حالا مشغول تمیز کردن داخل دستگاه و بیرون و… شوید با اینکار سلامت خانواده و افرادی که سر کارشان با یخجال هست رو تضمین میکنید .

درکل با در نظر گرفتن این موضوع که یخچال فریزر های اسنوا پیشرفت زیادی داشتن ، از کیفیت و کارایی بالا و همچنین ساختار پیچیده وهوشمند لوازم الکترونیکی نسل جدید برخوردارن، بهتره که در صورت بروز مشکل با کمک و مشورت تکنسین های فنی افدام به رفعشون کنید ، چون به دلیل حساسیت بالای این لوازم ممکنه یک مشکل کوچیک رو تبدیل کنین به یک مشکل بحرانی و بزرگ .

تعمیر تلویزیون اسنوا

  1. 1- روشن خاموش شدن بی مورد دستگاه و فریز شدن صفحه به صورت ناگهانی: این مشکل ممکنه به دلیل خرابی برد دستگاه باشه، شایدم با تعویض نرم افزار دستگاه و یا تعویض ای سی مربوطه نیز برطرف بشه .
  2. 2- هاله های سیاه در صفحه : بیشتر این مشکل به دلیل  دستمال کشیدن و تمیز کاری با لوازم غیر استاندارد پیش میاد که باعث میشه بعد از مدتی LED های تلویزیون اسنوا بسوزن و حاله ی سیاه ایجاد بشه .

عیب یابی و تعمیر تلویزیون اسنوا در مواردی که نرم افزاری باشه میتونه توسط خود شما هم رفع بشه اما در اسیب های فیزیکی و سخت افزاری نمیشه زیاد امیدوار بود. پیشنهاد ما در این زمینه ارتباط گرفتن با پشتیبانان شبانه روزی روشاید سرویس میباشد ، توجه کنید که با دانش و تجربه ی زیادی که دارن میتونن کمک بزرگی بهتون بکنن .

تعمیر کولر گازی اسنوا

  1. 1- نشت آب : در صورتی که اسپلیت اسنوا شما دچار نشت آب شده بهتره اول لوله های تخلیه و یا اتصالاتش رو برسی کنید و بعد از اون برین دنبال پمپ تخلیه.
  2. 2- مشکل از سمت موتور یا درست کار نکردن فن : درست کار نکردن فن و یا موتور میتونه اشاره ی مستفیم به این داشته باشه که موتور فن چرخشی دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد حالا این تعمیر میتونه مستقیم برای خود موتور فن باشه و یا میتونه روی خازن های مربوطه انجام بشه. ( تشخیص تعمیرکار کولر گازی اسنوا مهمه)

تعمیر مایکروویو اسنوا

از مهم ترین نکاتی که حتما باید رعایت کنید نظافت مایکروفر هستش تا جایی که میتونید از قرار دادن غذاهای چرب و خالی روشن کردن دستگاه دوری کنین ، ناگفته نمونه که خیلی وقتا داخل اینستاگرام میبینیم افرادی که هیچ تخصصی ندارن کارهای عجیبی انجام میدن مثل قرار دادن آب برای به جوش آمدن داخل ماکروویو ! اینکار بسیار خطرناک هستش و هرگز حتی یکبار هم نباید انجامش بدین

تعمیر ظرفشویی اسنوا

همگی از حساسیت ظرفشویی اسنوا به مواد شوینده تقلبی و بی کیفیت خبر داریم که میتونه باعث کدر شدن ظروف و گاهی حتی ایجاد خط های نامنظم روی ظروف بشه ، پس فراموش نکنید که از موادی استفاده کنید که مورد تایید باشند و با ظرفشویی اسنوا سازگار باشن ( از نصاب ظرفشویی اسنوا میتویند برند های مورد تایید رو بپرسین) .
مورد بعدی قرار دادن ظروف استاندارد هستش یا به طور ساده تر بخوام بگم از قرار دادن ظرفایی که مانع چرخش بازوهای آب پاش میشن خودداری کنید .
سرویس دوره ای ، جرمگیری و تعویض نمک ظرفشویی بسیار مهم هستش و بهتره جدی بگیریدش .

 

تعمیر پکیج اسنوا

میشه گفت: اسنوا یکی از با کیفیت ترین پکیج های موجود در بازارو در اختیار خانواده ها قرار داده ولی هر کالایی ممکنه یروز به مشکل بخوره . حالا این مشکل بیشتر در پکیج اسنوا ممکنه از برد باشه که دلایل خیلی مختلفی هم میتونه داشته باشه ولی از رایج ترین سرویس های دوره ای میشه به تعویض فیلتر آب و تعمیر شیر پکیج اشاره کرد .
پیشنهاد ما استفاد از تجربه های تعمیر کاران مورد تایید روشاید سرویس هستش ، با اینکار وسایل خودتونو به چرخه ی کار سابق خودشون برگردونید .

 

تعمیر لوازم خانگی اسنوا با کمترین هزینه

نکاتی که بالا برای شما گفتیم همگی راه هایی بود برای کمتر کردن هزینه ها و جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ ، اما باید رک و راست بگیم که همیشه نمیشه خودمون لوازم خونگیو تعمیر کنیم .
گاهی اوقات شاید با یک هزینه کم برای مشاهده و بررسی لوازم توسط تعمیرکار لوازم خانگی بتونیم از خرابی موتور و بخش های اصلی جلوگیری کنیم ، سرویس های دوره ای رو حتما جدی بگیرین خیلی از خرابیا در همین هنگام مشخص میشن و تعمیرشون خیلی کم هزینه تر میشه .

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات