حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان‌قیمت MatePad SE 11 هواوی معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

تبلت اقتصادی جدید هواوی با نام MatePad SE 11، برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. این دستگاه، قیمتی مقرون‌به‌صرفه داشته اما دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری طولانی و پشتیبانی از قلم است. در ادامه نگاهی به مشخصات این تبلت جدید هواوی می‌اندازیم.

هواوی MatePad SE 11 از باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است 

هواوی MatePad SE 11 دارای بدنه‌ای فلزی و سبک است. این محصول در دو رنگ آبی و خاکستری به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای ابعاد ۲۵۲.۳ در ۱۶۳.۸ در ۶.۹ میلی‌متر بوده و وزن ۴۷۵ گرمی دارد. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی TFT LCD (IPS) با وضوح +FHD (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) و نسبت کنتراست ۱۴۰۰:۱ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای MatePad SE 11 توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را داشته و به‌طور ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه MatePad SE 11 حدود ۸۵ درصد است.

Huawei MatePad SE 11

هواوی به‌طور رسمی اعلام نکرده که این تبلت جدید را به چه تراشه‌ای مجهز کرده است. البته گزارش ها حاکی از آن است که MatePad SE 11 از Kirin 710A یا Snapdragon 680 بهره می‌برد. این محصول به‌طور پیش‌فرض با HarmonyOS 2.0 به‌دست کاربران خواهد رسید که ویژگی هایی مانند انتقال بی‌وقفه داده و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به توانایی اجرای چندین اپلیکیشن (multi-window)، حالت کودک برای استفاده ایمن و کنترل شده و MeeTime تماس برای برقراری ارتباط تصویری اشاره کرد. MatePad SE 11 با حافظه های ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه با حافظه رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و یا ۸ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود.

هواوی MatePad SE 11

یک لنز دوربین در قاب پشتی تبلت هواوی MatePad SE 11 دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این محصول از باتری ۷,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

میت پد اس ای ۱۱ همچنین از قلم M-Pen Lite برای نوشتن، طراحی و یادداشت‌برداری پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از وای فای (۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و به درگاه USB Type-C مجهز شده است. این محصول همچنین از سنسور نور محیط، میکروفون، اسپیکر های چهارگانه با صدای Huawei Histen 9.0 برخوردار بوده و از OTG پشتیبانی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر، قیمت Huawei MatePad SE 11 اعلام نشده است.

هواوی Eyewear 2 ،Freebuds Pro 3 و MatePad 11.5 PaperMatte رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره این تبلت جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی