حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه Galaxy Watch FE سامسونگ فاش شد: ۴ تیر ماه

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

در روز های اخیر، شایعاتی درباره گلکسی واچ FE سامسونگ به‌بیرون درز کرده است. در حال حاضر، این شرکت به خریداران سری Galaxy S24 در بلژیک، این ساعت هوشمند را هدیه می‌دهد. تاریخ عرضه Galaxy Watch FE فاش شده که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند اقتصادی در کنار Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Ultra معرفی نخواهد شد. گفته می‌شود که این محصول در تاریخ چهارم تیر ماه، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تاریخ عرضه Galaxy Watch FE توسط یک منبع آگاه منتشر شد

امروز، یک شایعه جدید حدس‌وگمان های گذشته را تأیید کرد. یک منبع آگاه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا می‌کند که تاریخ عرضه Galaxy Watch FE سامسونگ، ۲۴ ژوئن (چهارم تیر) خواهد بود. البته از آنجایی که در حال حاضر این فقط یک شایعه است پس نمی‌توان از صحت آن اطمینان داشت. اما این ادعا منطقی به‌نظر می‌رسد. در رویداد Unpacked آینده سامسونگ، شاهد رونمایی چندین محصول جدید خواهیم بود. اگر هم سامسونگ بخواهد در رویداد Unpacked، از این ساعت هوشمند اقتصادی رونمایی کند، تنها شاهد اشاره‌ای گذرا خواهیم بود.

همان‌طور که می‌دانید، گلکسی واچ FE همان Galaxy Watch 4 است که پس از سه سال دوباره معرفی خواهد شد و هدف آن جایگزینی ارزان‌تر برای سری Watch 7 سامسونگ است. با وجود آنکه در حال حاضر نمی‌توانیم تضمین کنیم که واقعاً Galaxy Watch FE در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‌شود، اما اگر این اتفاق بیفتد اصلاً تعجب نمی‌کنیم. این ساعت هوشمند اقتصادی همان Galaxy Watch 4 است که پس از سال ها، دوباره معرفی خواهد شد.

مشخصات فاش شده، ثابت می‌کنند که گلکسی واچ FE و واچ ۴ دو دستگاه با یکسان خواهند بود. در اینجا، قیمت مهمترین مسئله است. شایعات گذشته نشان می‌دهند که قیمت این ساعت هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ در بازار اروپا ۱۹۹ یورو خواهد بود. انتظار می‌رود که این گجت پوشیدنی در بازار آمریکا با حداکثر قیمت ۱۹۹ دلار (احتمالاً کمی کمتر) عرضه شود. اما آیا پرداخت چنین هزینه‌ای برای دریافت سخت‌افزاری متعلق به سه سال پیش منطقی است؟ تصمیم با شماست.

ساعت هوشمند Galaxy Watch FE در وب‌سایت رسمی سامسونگ مشاهده شد

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی