حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی جهانی POCO M6 4G مشخص شد: ۲۲ خرداد ماه

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو

تاریخ رونمایی POCO M6 4G برای عرضه در بازار جهانی رسماً اعلام شده است. این گوشی هوشمند ارزان‌قیمت در اواسط هفته آینده معرفی خواهد شد. در ادامه به جزئیات این گزارش می‌پردازیم.

قیمت POCO M6 4G اعلام شد: ۱۲۹ دلار برای نسخه پایه

طبق توییت رسمی منتشر شده از سوی پوکو، تاریخ رونمایی POCO M6 4G یازدهم ژوئن (۲۲ خرداد ماه) است. این تلفن هوشمند در سطح جهانی عرضه خواهد شد. طراحی این گوشی کاملاً شبیه به Redmi 13 4G است. این شباهت نشان می‌دهد که پوکو M6 4G نسخه ری‌برند شده این گوشی هوشمند ردمی خواهد بود. با نگاهی به پست منتشر شده از سوی پوکو متوجه می‌شویم که M6 4G در سه رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد. این دستگاه در رنگ های مشکی، بنفش و نقره‌ای به‌دست کاربران می‌رسد.

پوستر منتشر شده از سوی پوکو

پوسترم منتشر شده تایید می‌کند که این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به‌کارگیری یک دوربین با چنین وضوح بالایی در گوشی ارزان قیمت، نکته‌ای قابل توجه است. توییت منتشر شده نشان می‌دهد که POCO M6 4G در دو پیکربندی مختلف قابل تهیه خواهد بود: نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. نسخه ۶ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۱۴۹ دلار قابل تهیه خواهد بود.

مشخصات پوکو M6 4G

به سراغ مشخصات می‌رویم. انتظار می‌رود که POCO M6 4G از سخت افزاری مشابه Redmi 13 4G برخوردار باشد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. تراشه مدیاتک G91 Ultra وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

پوکو ام ۶ از باتری پرظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، WiFi 5، رادیو FM و GPS اشاره کرد. این دستگاه دارای استاندارد IP53 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم است. البته توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور تنها در حد یک شایعه بوده و هنوز مشخصات POCO M6 4G از سوی شیائومی تأیید نشده است. بنابراین، شاید مشخصات نهایی با آنچه که انتظار داریم، متفاوت باشد.

شیائومی ردمی ۱۳ مدل 4G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نظر شما درباره پوکو M6 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی