حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M6 4G در راه عرضه به بازار جهانی است

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | پوکو

نهاد های نظارتی مختلف برنامه‌ های شیائومی برای عرضه جهانی پوکو M6 4G را تأیید کرده‌اند. این تلفن هوشمند، چهارمین عضو سری M6، پس از گوشی هایی پوکو M6 Pro 4G، پوکو M6 Pro 5G و POCO M6 5G خواهد بود.

پوکو M6 4G از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژر ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

شیائومی در حال حاضر، چند گوشی از سری POCO M6 را به فروش می‌رساند. به عنوان مثال POCO M6 Pro 4G در وب‌سایت آمازون با قیمت ۱۹۵ دلار به فروش می‌رسد. هم‌اکنون اما مشخص شده که گوشی جدیدی از سری POCO M6 در راه است. این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و کمیسیون پخش ملی و ارتباطات از راه دور (NBTC) شده است. تأییدیه FCC به نام نهایی این گوشی اشاره‌ای نمی‌کند؛ اما خوشبختانه نام این دستگاه در میان داده های NBTC قابل مشاهده است.

داده های NBTC

مطابق با گزارش منبع، پوکو M6 4G با شماره مدل 2404APC5FG در راه است. پسوند «G» قصد شیائومی برای عرضه جهانی این دستگاه را تأیید می‌کند. تأییدیه FCC علاوه بر شماره مدل، به نام «POCO M6» نیز اشاره دارد. همین گواهینامه توضیح می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده شیائومی از اتصال LTE (4G) پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی احتمالاً این دستگاه را با نام POCO M6 4G به بازار عرضه خواهد کرد، زیرا که قبلاً شاهد رونمایی POCO M6 5G بوده‌ایم.

داده های FCC نشان می‌دهد که پوکو M6 4G با برخورداری از رابط کاربری HyperOS به دست کاربران خواهد رسید. همچنین تأیید شده که این گوشی هوشمند از باتری ۴,۹۳۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته توجه کنید که احتمالا شیائومی این تلفن هوشمند را به عنوان دستگاهی مجهز به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری تبلیغ می‌کند. متأسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره زمان رونمایی POCO M6 4G وجود ندارد. از عرضه نسل قبلی این تلفن هوشمند بیش از ۱۸ ماه گذشته است.

شیائومی پوکو M6 5G رسما معرفی شد: تراشه +Dimensity 6100 و نمایشگر ۹۰ هرتز

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی