حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا فاش شد: بهره‌مندی از اولین تراشه 3 نانومتری سامسونگ

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود سامسونگ حداقل سه ساعت هوشمند جدید از سری گلکسی واچ خود را در رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تیرماه معرفی کند. روز گذشته، رندر گلکسی واچ FE به‌همراه مشخصات آن را منتشر کردیم. امروز اما، مشخصات کامل گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا سامسونگ فاش شده است که از برخی پیشرفت‌های قابل‌توجه ازجمله اولین تراشه 3 نانومتری در یک دستگاه سامسونگ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، روشنایی نمایشگر 3000 نیتی مدل اولترا و دیگر موارد حکایت دارد.

مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا سامسونگ

بر اساس گزارشی اختصاصی از AndroidHeadlines، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا از تراشه پنج هسته‌ای جدید اگزینوس با فرآیند 3 نانومتری استفاده خواهند کرد. هر دوی این ساعت‌ها همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند که دو برابر بیشتر از نسل قبلی است. طبق گزارش‌ها، این ساعت‌های هوشمند دارای GPS با دو فرکانس L1 + L5 برای بهبود دقت در دوچرخه‌سواری، دویدن و سایر تمرین‌های خارج از منزل خواهند بود.

مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا سامسونگ

مشخصات گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا سامسونگ

گلکسی واچ 7 در سایزهای 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد، درحالی‌که گلکسی واچ 7 اولترا تنها در یک سایز 47 میلی‌متر در دسترس است. نمایشگر OLED گلکسی واچ 7 دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت است، درست مشابه Galaxy Watch 6. بااین‌حال، گلکسی واچ 7 اولترا دارای حداکثر روشنایی 3000 نیت است که یک رکورد برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ در این زمینه به‌شمار می‌رود.

گلکسی واچ 7 در دو رنگ (ازجمله سبز) و با قاب Armor Aluminum عرضه خواهد شد. این مدل همچنین دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، مقاومت در برابر فشار 5ATM و طراحی مطابق با استاندارد MIL-STD-810H است. نسخه 40 میلی‌متری این ساعت دارای باتری 300 میلی‌آمپرساعتی است درحالی‌که نسخه 44 میلی‌متری آن از باتری 425 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

در طرف دیگر، گلکسی واچ 7 اولترا در سه رنگ (ازجمله خاکستری تیتانیومی مشابه گلکسی اس 24 اولترا) عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این ساعت دارای قاب تیتانیومی درجه 4، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و مقاومت فشاری 10ATM خواهد بود. این مدل همچنین دارای سه دکمه فیزیکی است: Back ،Home و Quick Button. انرژی موردنیاز آن نیز ازطرق یک باتری 590 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد.

تصاویری منتشرشده از صفحه مشخصات این ساعت‌ها نشان می‌دهد که گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا در انواع بلوتوث و بلوتوث + LTE در دسترس خواهند بود. متأسفانه، هنوز قیمت نهایی این مدل‌ها مشخص نیست.

نظر شما درباره مشخصات ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی