حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی ۱۴ تی و شیائومی میکس فلیپ در بازار جهانی عرضه می‌شوند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه جهانی «سری شیائومی ۱۴ تی» و «گوشی تاشو میکس فلیپ» است. ادعا می‌شود که Xiaomi 14T و 14T Pro از تراشه های قدرتمند مدیاتک برخوردار خواهند بود و Mix Flip نیز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. این سه گوشی هوشمند، در میان داده های IMEI مشاهده شده‌اند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سری شیائومی ۱۴ تی و گوشی تاشو میکس فلیپ در میان داده های IMEI ظاهر شدند

سری Xiaomi 14T و گوشی تاشو Mix Flip در پایگاه داده IMEI مشاهده شدند که نشان دهنده رونمایی این دستگاه ها در آینده‌ای نزدیک است. پایگاه داده IMEI سه شماره مدل مختلف را به ما نشان می‌دهد: 2406APNFAG، 2407FPN8EG و 2405CPX3DG. شماره مدل اول متعلق به Xiaomi 14T، دومی به Xiaomi 14T Pro و آخرین شماره متعلق به MIX Flip است. حرف «G» در انتهای این شماره مدل ها نشان‌دهنده فروش این دستگاه ها در بازار جهانی است.

شیائومی ۱۴ تی در میان داده های IMEI

شیائومی ۱۴ تی پرو در میان داده های IMEI

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، سری شیائومی ۱۴ تی و شیائومی میکس فلیپ در دسترس کاربران بازار های جهانی قرار خواهند گرفت. البته لازم به ذکر است که این تلفن های هوشمند در کشور هند عرضه نخواهند شد.

مشخصات سری Xiaomi 14T فاش شده است. گفته می‌شود که شیائومی ۱۴ تی گوشی هوشمند بسیار بهتری نسبت به نوع چینی آن، Redmi K70 Ultra، خواهد بود. این گوشی به دوربین تله‌فوتو بهبودیافته مجهز شده و با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به دست کاربران خواهد رسید. ردمی کی ۷۰ اولترا فاقد دوربین تله‌فوتو بوده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی نخواهد کرد.

شیائومی ۱۴ تی که مدل ارزان‌تر این سری است، با کد «degas» و شماره مدل «N12A» در میان داده های HyperOS مشاهده شده است. در حال حاضر مشخصات زیادی درباره این گوشی هوشمند فاش نشده است. البته انتظار داریم که این دستگاه به تراشه قدرتمندی از برند مدیاتک مجهز شود. اساسا، Xiaomi 14T باید دارای ویژگی های مشابهی با Xiaomi 14T Pro باشد.

شیائومی میکس فلیپ

برخی از مشخصات Xiaomi Mix Flip فاش شده است

به سراغ شیائومی میکس فلیپ می‌رویم. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو دارای دو لنز دوربین در قاب پشتی باشد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Light Hunter 800 برخوردار بوده و برای دوربین تله‌فوتو، از سنسور ۶۰ مگاپیکسلی OV60A استفاده خواهد شد. این تلفن هوشمند تاشو قابلیت زوم اپتیکال دو برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده Xiaomi Mix Flip در نظر گرفته شود. احتمالاً این تلفن هوشمند تاشو به همراه سری شیائومی ۱۴ تی در بین  ماه‌ های آگوست تا سپتامبر (اوایل مرداد تا اوایل مهر) معرفی خواهد شد.

تاریخ معرفی سری شیائومی 14T چه زمانی خواهد بود؟

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی