حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A13 مدل 5G سامسونگ رسما عرضه شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

بیش از ۲ سال‌ونیم پیش بود که سامسونگ گلکسی A13 5G معرفی شد. آن زمان لقب ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی را برای خود کسب کرد. دستگاهی که با اندروید ۱۱ پیش‌فرض ارائه شده بود و حالا آپدیت One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ به آن رسیده است. بله، خبر خوب این‌که آپدیت One UI 6.1 گلکسی A13 مدل 5G سامسونگ عرضه شده و البته این تنها دستگاهی نیست که امروز به روز شده است. همزمان با آن، گلکسی F34 سامسونگ نیز به همین رابط کاربری دست پیدا می‌کند.

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A13 مدل 5G

دو گوشی هوشمند دیگر سامسونگ در حال به‌روزشدن به جدیدتری نسخه One UI سامسونگ است. این برند کره‌ای به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای Galaxy A13 5G و Galaxy F34 منتشر کرده است.

به‌روزرسانی گلکسی F34 کمی دیرتر از چیزی که انتظار می‌رفت ارائه شد. چرا که گلکسی M34 با مشخصات دقیقاً یکسان زودتر این به‌روزرسانی را دریافت کرده بود.

آپدیت گلکسی F34 سامسونگ

آپدیت One UI 6.1 گلکسی F34 سامسونگ

در همین حال آپدیت Galaxy A13 5G به One UI 6.1 دو هفته پس از عرضه آپدیت گلکسی A14 5G ارائه می‌شود. البته به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه که بیش از ۲ سال و نیم پیش معرفی شده است، انتظار نمی‌رود همه ویژگی‌های این آپدیت جدید را تجربه کند.

کاربران بازار هند Galaxy F34 آپدیت One UI 6.1 را با شماره ساخت E346BXXU4CXE1 دریافت کرده‌اند. حجم این به‌روزرسانی حدود ۲ گیگابایت است.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A13 مدل 5G

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A13 مدل 5G

در حالی که کاربران اروپایی Galaxy A13 5G در حال دریافت همین به‌روزرسانی با شماره ساخت A136BXXU7DXE2 هستند. حجم این به‌روزرسانی حدود ۱.۵ گیگابایت است.

طبق معمول، می‌توانید جدیدترین به‌روزرسانی نرم افزاری سامسونگ را با رفتن به مسیر زیر نصب کنید:

۱- تنظیمات
۲- به‌روزرسانی نرم افزار
۳- دانلود و نصب

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت One UI 6.1 چیست؟

در ویدئو زیر مجموعا ۱۶ قابلیت جدید رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را برای شما در مقایسه با One UI 6.0 آماده کرده‌ایم. با تماشای این ویدئو می‌توانید از آپدیت جدید بیشتر لذت ببرید:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)