حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی Xiaomi 14 CIVI از روی جعبه آن دیده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

پیش‌تر برای شما نوشتیم که تاریخ رونمایی و مشخصات شیائومی ۱۴ سیوی منتشر شد. اگر به این دستگاه علاقه دارید، ۲۳ خرداد ماه باید منتظر رونمایی آن باشید. به تازگی بخش دیگری از مشخصات گوشی Xiaomi 14 CIVI از روی جعبه آن دیده شده که نشان می‌دهد دستگاه جذابی خواهد بود اما شاید نه از نظر قیمتی!

مشخصات گوشی اقتصادی Xiaomi 14 CIVI

تصویری که از جعبه Xiaomi 14 CIVI منتشر شده، مشخصات کلیدی دستگاه را فاش و این واقعیت را تأیید می‌کند که در واقع یک نمونه ری‌برند شده از CIVI 4 Pro بازار چین است.

طبق تصویر لو رفته باید گفت که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با برند لایکا روی قاب پشتی خواهد بود. در کنار این دوربین یک نمونه فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو حضور خواهند داشت.

دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی درون فضای کپسولی نمایشگر قرار می‌گیرد. این نمایشگر از نوع AMOLED دولبه خمیده با رزلوشن 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. اندازه پنل نمایشگر ۶.۵۵ اینچ و حداکثر روشنایی آن ۳۰۰۰ نیت خواهد بود.

تراشه Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد تا توان پردازشی دستگاه را تامین نماید. یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژر سریع سیمی ۶۷ وات درون این دستگاه قرار خواهد گرفت. دلیل حجم نسبتا پایین‌تر باتری احتمالا تمرکز روی ضخامت و ظرافت دستگاه است.

رنگ‌بندی شیائومی ۱۴ سیوی عبارت خواهد بود از:

  1. ۱- آبی
  2. ۲- سبز صدری
  3. ۳- مشکی

قیمت مورد انتظار برای شیائومی ۱۴ سیوی در بازار هند زیر ۶۰۰ دلار است. نظر شما چیست؟ آیا با این قیمت جذاب است؟ قیمت شیائومی سیوی ۱۴ پرو در چین از ۴۱۷ دلار آغاز می‌شد!

شیائومی CIVI 4 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)