حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی، مشخصات و قیمت نسخه 4G ریلمی ۱۲ فاش شد

نوشته

4 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

در ماه مارس، شاهد رونمایی ریلمی ۱۲ بودیم. این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کرد. هم‌اکنون، رندر های رسمی نسخه 4G ریلمی ۱۲ فاش شده که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

نسخه 4G ریلمی ۱۲ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اسنپدراگون ۶۸۵ در راه است

نسخه 4G ریلمی ۱۲ از طراحی مشابه سایر اعضای این سری برخوردار است. یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. همچنین مشخصات Realme 12 4G به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی LYT-600) و لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. برای دوربین ماکرو نیز، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

برخی از مشخصات Realme 12 4G/ NFC

ریلمی ۱۲ 4G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme 12 4G را بر عهده خواهد داشت. از این تراشه در Redmi Note 13 4G استفاده شده است. این چیپست دارای ۴ هسته Cortex-A73 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. اسنپدراگون ۶۹۵ از پردازنده گرافیکی Adreno 610 بهره می‌برد.

نسخه 4G ریلمی ۱۲ با ۸ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 به‌دست خریداران می‌رسد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند اقتصادی آینده ریلمی دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش این دستگاه دارای فناوری لمس هوشمند Rainwater بوده که به شما امکان می‌دهد حتی در هنگام خیس بودن نمایشگر نیز، به راحتی با آن کار کنید. این گوشی دارای گواهی IP54 بوده که به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

گوشی Realme 12 4G با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود که Realme 12 4G در کشور چین با حدود قیمت ۱۸۹ دلار عرضه شود. فروش جهانی این تلفن هوشمند از ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) آغاز خواهد شد.

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی