حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه پشتیبانی ساعت هوشمند Galaxy Watch FE سامسونگ فعال شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی موجی جدید از گجت های پوشیدنی در تابستان امسال است. سری گلکسی واچ ۷ و حلقه گلکسی رینگ به‌زودی رونمایی خواهد شد. هم‌اکنون صفحه پشتیبانی Galaxy Watch FE فعال شده که عرضه این ساعت هوشمند اقتصادی را تایید می‌کند.

ساعت هوشمند Galaxy Watch FE در راه است 

صفحه پشتیبانی یک ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R861 در وب‌سایت های سامسونگ انگلستان و آمریکای لاتین فعال شده که تأیید می‌کند مدل جدیدی به ساعت های هوشمند سامسونگ اضافه خواهد شد. در گذشته نیز شاهد حضور این شماره مدل در میان داده های گواهینامه FCC بوده‌ایم.

در حال حاضر این ساعت هوشمند در وب‌سایت سامسونگ ایالات متحده نشان داده نمی‌شود. صفحه پشتیبانی Galaxy Watch FE به‌جز شماره مدل، سایر مشخصات این محصول را نشان نمی‌دهد. البته مشاهده این ساعت این احتمال را تقویت می‌کند که واقعا در سال جاری میلادی شاهد معرفی یک Galaxy Watch مقرون‌به‌صرفه خواهیم بود.

صفحه پشتیبانی Galaxy Watch FE

بحث هایی در مورد آنکه این ساعت هوشمند آینده سامسونگ، چه نامی خواهد داشت وجود دارد. برخی ادعا می‌کنند که این محصول با نام Galaxy Watch FE عرضه خواهد شد. این نامی است که سامسونگ معمولاً برای دستگاه های مقرون‌به‌صرفه خود استفاده می‌کند.

اما برخی دیگر حدس می‌زنند که این ساعت هوشمند با نام Galaxy Watch 4 (2024) به‌دست کاربران خواهد رسید. همچنین لازم به ذکر است که شماره مدل های سری گلکسی واچ ۴ با R860 خاتمه می‌یافت، یعنی حداقل سامسونگ این ساعت جدید را بخشی از سری واچ ۴ می‌داند.

برای اکثر مردم، نامگذاری یک محصول جدید به نام یک مدل سه سال پیش، غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. اما سامسونگ چندی پیش، کاری مشابه با رونمایی از تبلت Tab S6 Lite (2024) انجام داد. البته همچنان این احتمال وجود دارد که ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ با نام گلکسی واچ اف ای رونمایی شود. احتمالا شماره مدل این محصول تنها نشان می‌دهد که این دستگاه یک مدل تغییر نام یافته با نرم‌افزار به‌روز شده گلکسی واچ ۴ است. در هر صورت، باید منتظر بمانیم و تماشا کنیم!

مطابق با گزارش منبع، جزئیات زیادی درباره این ساعت اقتصادی سامسونگ فاش نشده است. اما لیست FCC نشان می‌دهد که این محصول تنها از اتصال بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که سامسونگ هنوز تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked خود را تایید نکرده، اما شایعات متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ ۱۰ جولای برگزار خواهد شد.

ساعت هوشمند ارزان سامسونگ با نام Galaxy Watch FE در راه است

نظر شما درباره عرضه یک ساعت هوشمند از سوی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی