حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شروع به فعالیت بازارگاه آنلاین اقساطی لوازم خانگی و کالای دیجیتال کالامارکت

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سفرمارکت با الهام از محبوبیت روزافزون خرید اقساطی، چالش‌های پیشروی خریداران را هنگام خرید از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف تشخیص داده است. به همین دلیل این شرکت، کالامارکت را معرفی کرده است، پلتفرمی که برای کمک به خریداران در خرید اقساطی با حداقل کارمزد و پشتیبانی بالا طراحی شده است. با کالامارکت، افراد می‌توانند با ارائه یک چک صیادی معتبر، اعتبار قابل توجهی کسب کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این بازارگاه آنلاین بیشتر توضیح دهیم.

معرفی بازارگاه آنلاین خرید اقساطی؛ کالا مارکت

سفرمارکت در سال‌های اخیر پاسخگوی نیاز مسافران بوده است. مسافران با استفاده از سفرمارکت به راحتی توانسته‌اند مناسب‌ترین بلیط آژانس‌های مسافرتی مختلف را پیدا کرده و با هم مقایسه کنند. سفرمارکت در تلاش است تا بستری ایجاد کند که خریداران بتوانند بلیط‌های مقرون‌به‌صرفه با کیفیت بالا را انتخاب کنند. با تکیه بر این موفقیت، سفرمارکت خدمات خود را گسترش داده و کالا مارکت را راه‌اندازی کرده است؛ یک پلتفرم آنلاین معتبر برای خرید کالاها و محصولات مختلف با امکان پرداخت اقساطی. اجازه دهید در مورد این برنامه بیشتر توضیح دهیم.

کالا مارکت، پلتفرمی است که سفرمارکت آن را بعد از شناسایی چالش‌های مرتبط با خرید اقساطی راه‌اندازی کرده است. این پلتفرم، به‌عنوان بازاری برای خرید‌وفروش کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی عمل می‌کند. کالا مارکت بستر مناسبی را برای عرضه‌کنندگان فراهم می‌کند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و به خریداران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ضامن یا طی کردن مراحل اداری پیچیده، به راحتی اقلام را از طریق طرح‌های اقساطی خریداری کنند.

چه محصولاتی در کالامارکت موجود است؟

کالامارکت طیف گسترده‌ای از محصولات را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند لوازم ضروری، کالاهای دیجیتال، محصولات خانه و آشپزخانه، تجهیزات صوتی و تصویری و حتی شمش‌های طلا را برای خرید اقساطی با دوره بازپرداخت حداکثر ۱۲ماهه بیابند. این پلتفرم دارای فروشندگان قابل اعتمادی است که انواع محصولات را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهند.

کالاهای دیجیتال و محصولات صوتی و تصویری

کالامارکت در دسته کالاهای دیجیتال، برندهای محبوبی مانند اپل، سامسونگ، ایسوس، موتورولا، لنوو، شیائومی، ریلمی و وان پلاس را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت‌های هوشمند و کنسول‌های بازی را از این برندها بیابند. علاوه بر این، این پلتفرم محصولات صوتی و تصویری با کیفیتی از جمله تلویزیون، ساندبار و بلندگوهای برندهای خارجی و ایرانی را نیز ارائه می‌کند.

لوازم آشپزخانه:

کالامارکت در حیطه ملزومات خانگی و آشپزخانه محصولاتی از برندهای معتبر خارجی و داخلی ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق مایکروویو، جاروبرقی و اجاق گاز را در میان گزینه‌های موجود بیابند.

طلا:

علاوه بر این، کالا مارکت شمش‌های طلا را در اوزان مختلف، از یک گرم به بالا ارائه می‌دهد. خریداران این امکان را دارند که با اطمینان از اصالت این محصولات، شمش طلا و انواع سکه‌های طلا را به صورت اقساطی خریداری کنند.

فرایند خرید در کالامارکت چگونه است؟

کالامارکت دو نیاز مهم مصرف‌کننده را برطرف می‌کند: تمایل به خرید مستقیم و تسهیل خرید اقساطی. کالامارکت طیف گسترده‌ای از کالاهای دیجیتال و خانگی را ارائه می‌کند و یک تجربه خرید بی‌نقص را برای همه فراهم می‌کند. کالامارکت که به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کند، به خریداران اجازه می‌دهد تا مستقیماً به محصولات فروشندگان دسترسی داشته باشند و تجربه خرید ایمن و بدون دردسری داشته باشند. خریداران همچنین می‌توانند به خرید و انتخاب خود اطمینان داشته باشند، زیرا کالامارکت کیفیت محصول را تضمین می‌کند.

اساساً کالامارکت فروشندگان را با خریداران مرتبط می‌کند و امکان ارائه مستقیم محصول را فراهم می‌کند. خریداران می‌توانند به راحتی در طرح اقساطی این پلتفرم، محصولات با کیفیت بالا و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند. این پلتفرم تجارب رضایت‌بخشی هم برای فروشندگان و هم برای خریداران ایجاد می‌کند.

دریافت وام برای خرید اقساطی در کالامارکت چگونه است؟

اخذ وام از مانیسا و خرید اقساطی در کالامارکت بدون نیاز به ضامن انجام می‌شود. به این ترتیب دریافت وام به منظور خرید از کالامارکت، تجربه‌ای ساده و بی‌دردسر برای خرید کالاهای دیجیتال و خانگی است. این پلتفرم همچنین گزینه‌های اقساط بلندمدت را ارائه می‌دهد که بازپرداخت آن یک ماه پس از دریافت وام آغاز می‌شود. مشتریان می‌توانند دوره‌های بازپرداخت متفاوت را بر اساس نیازها و شرایط خود انتخاب کنند. ضمناً فقط با چک صیادی و بدون نیاز به ضامن می‌توان وام گرفت.

خرید مطمئن با پرداخت چندمرحله‌ای

کالامارکت یک رویکرد چهار مرحله‌ای را برای تجربه خرید بدون دردسر ایجاد کرده است. این فرایند شامل خرید ایمن با پرداخت چندمرحله‌ای، پشتیبانی مشتری برای خریدی راحت و بدون استرس، اطمینان از کیفیت محصول، پرداخت آسان و دسترسی از هر نقطه از کشور است.

این پلتفرم چندین مزیت را برای اطمینان از تجربه خرید‌وفروش مطمئن ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های مهم، امکان خرید اقساطی مشتریان بدون نیاز به ضامن است. مدت بازپرداخت اقساط از 6 تا 18 ماه با کارمزد کم است. علاوه بر این، پشتیبانی مشتری کالامارکت هفت روز در هفته برای کمک به کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل در دسترس است. فروشندگان محصولات را به سراسر کشور ارسال می‌کنند. خریداران می‌توانند با اطمینان از طریق درگاه‌های بانکی قابل اعتماد پرداخت‌ها را انجام دهند.

چگونه در کالامارکت خرید اقساطی انجام دهیم؟

کالامارکت یک پلتفرم آنلاین است که برای خرید سریع و راحت طراحی شده است. بعد از خرید در این پلتفرم، خریداران محصولات مورد نظر خود را ظرف 7 روز دریافت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های بااهمیت کالامارکت، امکان خرید اقساطی محصولات است که منجر به کاهش تأثیر نوسانات قیمت می‌شود و مشتریان را قادر می‌سازد با هزینه کمتری خرید کنند.

فرایند خرید اقساطی در کالامارکت شامل مراحل زیر است:

1. با تکمیل مراحل درخواست وام از مانیسا اقدام کنید.

2. با استفاده از شماره تلفن همراه خود در وب‌سایت کالامارکت به آدرس kalamarket.com ثبت نام کنید.

3. محصول مورد نیاز را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.

4. هنگام پرداخت، بر روی گزینه «پرداخت اعتباری» کلیک کنید.

کلام آخر

سفرمارکت همواره متعهد بوده که تجربه خریدی فوق‌العاده، بدون دردسر، ارزان و مطمئن را برای مشتریان فراهم کند. مزیت خرید اقساطی باعث شده، همه علاقه‌مندان به سفر نگران هزینه‌های سفر نباشند و بدون نگرانی بلیط هواپیما، قطار یا اقامتگاه مناسب خود را رزرو کنند. سفرمارکت با تکیه بر موفقیت این تجربه، پلتفرم نوآورانه دیگری به نام کالامارکت را معرفی کرده است. هدف این پلتفرم ارتباط مستقیم خریداران با فروشندگان قابل اعتماد و حذف واسطه‌هاست. کالامارکت در تلاش است تا با امکاناتی مثل خرید اقساطی و قیمت‌های مقرون به صرفه، نیازهای متنوع مشتریان را برآورده سازد و تجربه رضایت‌بخشی را برای تمامی خریداران فراهم کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات