حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید سونی تولید اکسپریا ۵ را پس یک وقفه، ادامه دهد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

سری Xperia 5 شامل گوشی‌های جمع‌وجور سونی می‌شود. سال‌هاست که سونی گوشی‌های اصلی خود را در سری‌های عددی ۱، ۵ و ۱۰ عرضه می‌کند. با این حال حدود ۲ ماه و نیم پیش شایعه‌ای می‌گفت شاید سونی به توقف تولید سری اکسپریا ۵ فکر می‌کند. با این حال امروز گزارش دیگری می‌گوید شاید سونی تولید اکسپریا ۵ را پس یک وقفه، ادامه دهد.

احتمال ادامه تولید اکسپریا ۵ سونی

آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ بود که شایعه احتمال توقف تولید سری Xperia 5 منتشر شد. آن‌جا یکی از منابع نسبتا معتبر در زمینه اخبار سونی پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد که می‌گفت:

«Xperia 5 Series R.I.P. 2024»

منظور این توییت، پایان سری اکسپریا ۵ در سال ۲۰۲۴ بود. با این حال به تازگی گزارشی در رد آن ادعا منتشر شده است. در حقیقت گفته می‌شود که با وجود احتمال عدم ارائه Xperia 5 VI اما سونی روی توسعه Xperia 5 VII برنامه‌ریزی دارد.

این گزارش به ما می‌گوید که Xperia 5 VII باید سال آینده میلادی یعنی سال ۲۰۲۵ عرضه شود. این احتمال نشان‌دهنده آن است که ژاپنی‌ها تصمیم دارند چرخه به‌روزرسانی گوشی جمع‌وجور خود را طولانی‌تر کنند.

گزارش جدید از پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به دست آمده است. در تصویر بالا ترجمه ماشینی آن را می‌بینید که می‌گوید:

«سونی محصول پرچم‌دار جمع‌وجور خود را متوقف نکرده است. کمبود پنل نمایشگر عامل اصلی عدم تولید احتمالی سونی Xperia 5 VI است.»

همین پست همچنین تأیید می‌کند که سونی سال آینده یک تلفن هوشمند جمع‌وجور عرضه خواهد کرد که ممکن است Xperia 5 VII نامیده شود.

البته در نظر داشته باشید که هنوز عدم عرضه Xperia 5 V قطعی نشده است. سونی ۲ مدل اخیر سری Xperia 5 را در شهریورماه عرضه کرده و هنوز تا آن زمان فرصت باقی است.

نظر شما چیست؟ شما طرفدار سری Xperia 5 سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)