حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اکسپریا ۵ برای بازی بهتر از آیفون ۱۱ پرو و گلکسی اس ۱۰ است

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تست، سونی، عمر باتری

اولین مرتبه سه هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم عمر باتری سونی اکسپریا ۵ (Xperia 5) مشخص شد. سونی اکسپریا ۵ (Xperia 5) با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED و اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد و باتری آن ۳۱۴۰ میلی آمپری است. این سبب می شود که انتظار زیادی از باتری این دستگاه نداشته باشیم اما حالا می بینیم که عملکرد آن خیره کننده است. در تست دیگری از عمر باتری اکسپریا ۵ می بینیم که یک شگفتی رخ داده است. عمر باتری اکسپریا ۵ برای بازی بهتر از آیفون ۱۱ پرو و گلکسی اس ۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری اکسپریا ۵

اکسپریا ۵ دارای یک باتری ۳۱۴۰ میلی آمپرساعتی است که این روزها برای یک گوشی کامپکت اندازه نسبتاً خوبی است. اما جدا از ظرفیت باتری که تنها یک عدد است، نحوه عملکرد آنست که اهمیت دارد. وبسایت فون‌آرنا برای بررسی باتری اکسپریا ۵ این گوشی را در مراحل مختلف با رقیبانش مورد مقایسه قرار داده است. این مراحل شامل وبگردی، پخش ویدئو از یوتیوب و در نهایت بازی‌های سه‌بعدی است.

عمر باتری اکسپریا ۵

عمر باتری اکسپریا ۵

در این تست مجموعه‌ای از صفحات اینترنت در مرورگر کروم گوشی‌های مختلف باز و اسکرول شد. این تست معیار خوبی برای آنست که به شما نشان دهد چقدر می‌توانید از گوشی انتظار داشته باشید. اکسپریا 5 در این آزمون 8 ساعت و 30 دقیقه دوام آورد که پایینتر از حد میانگین است.

عمر باتری اکسپریا ۵

عمر باتری اکسپریا ۵

مرحله بعد پخش ویدئو از یوتیوب است. این می‌تواند مهمترین آزمون باشد چراکه بسیاری از افراد روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف تماشای محتوای این شبکه می‌کنند. در این بخش اکسپریا ۵ توانست ۶ ساعت و نیم دوام بیارود که این هم کمی پایین‎تر از میانگین است. بنابراین اگر شما از کاربرانی هستید که علاقه فراوانی به ویدئوهای یوتیوب دارند، باید بدانید که گوشی کامپکت سونی کمی زودتر از رقیبان تسلیم خواهد شد.

 

عمر باتری اکسپریا ۵

عمر باتری اکسپریا ۵

در نهایت تست بازی‌های سه‌بعدی به شما خواهد گفت که تا چه اندازه می‌توانید با گوشی مورد انتظار خود پابجی، فورتنایت و یا آسفالت بازی کنید. اکسپریا ۵ باوجود باتری کوچک خود توانست ۶ ساعت در این تست دوام بیاورد، که این یک نتیجه رضایت بخش است. به‌نظر می‎رسد سونی در اکسپریا ۴ بهینه‌سازی انجام داده تا عملکرد بهتری در زمان بازی داشته باشد. این موضوع تصادفی نیست، چراکه نتایج اکسپریا ۱ هم در این بخش خوب بود. اما مشخص نیست که سونی با چه ترفندی به این نتیجه دست پیدا کرده است.

به‌طورکلی عملکرد باتری اکسپریا ۵ خود و در بخش بازی بسیار خوب است، اما در بخش‌هایی مانند وبگردی و شبکه‌های اجتماعی پایین‌تر از حد میانگین است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سونی همچنان در بخش مدیریت باتری یکی از بهترین هاست؟ جای سوال است که چرا واقعا از حجم باتری بزرگ گریزان بوده و این عمر باتری را حتی بهتر نمی کند.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

#سونی در اکسپریا ۴ بهینه‌سازی انجام داده تا عملکرد بهتری در زمان بازی داشته باشد#
اکسپریا 4 نداریم که 😁

Dariushrd

حیف… از وقتی سونی و اچ تی سی دگ رقابت نمیکنن بازار موبایل جذابیتی نداره

MohammadFarhaadi

یعنی شاهکارن مدیران سونی!تو بازی عالی کار کردن تو کارهای روزمره و عادی از رقبا کم میاره!یعنی فکر کنم سونی خودش هم نفهمیده چه کرده!!!

A.m.a

اقای عطایی

دیسپلی میت نمایشگر pixel 4 xl رو بهترین نمایشگر معرفی کرده

لطفا پوشش بدید

ARMTIN

عمر باتری در تست gaming عالیه نیست فوق العاده است 👍
.
.
.
واقعا برای من هم سوال هست ، سونی چطور با حجم کم باتری Xperia 5 در بازی ها با گرافیک بالا به این خوبی تونسته
6 ساعت اسکرین بده ؟؟ 🙁

Alireza1995

سونی همیشه نشون داده که تا ایده ای رو به طور کلی تحقیق نکنه رو چیزی استفاده نمیکنه

الانم سونی به این امر رسیده و داره خوب هم جواب میده براش

#سونی_سازنده_ناباوریها

_V_

:-/

Dr.Nazer

آره دقیقا؛ #کیفیت_اتفاقی_نیست😂😂

Milad7

ماشالا بیا ذوق کن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)